Nizzen Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 speedrun: 1:07 https://www.speedrun.com/d2016#Any How? Se videoen davel Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Vært opptatt med Overwatch men har det kommet noe fix for SLI support? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Begynner vel å nærme meg slutten og nå skjønner jeg hva gamer mente med ensformighet. Brettene er ikke like bra og det er nå mer opplagt av disse arena fightene. De senere brettene mangler serpreg. Føler jeg bare går fra arena til arena. Føler også det blir mer spam masse fiender. Enn noe spesiell mening bak disse arenaene Det geniale med de første er at Romero startet med å lage det siste brettet, og jobbet seg frem mot begynnelsen. Gjør man det motsatt er det lett å gå lei, og de siste brettene vil slite på grunn av det. Men fordi han startet på slutten ble brettene bare bedre og bedre. Har spillet på PS4, og kjedelig nok kræsjet det i Foundry, og saven ble korrupt. Frister ikke å starte på nytt heller. Har dere opplevd noe sånt? Er det noe jeg kan gjøre, eller må jeg bare vente på en patch? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Feil, det siste brettet overlot han til Sandy Petersen å lage siden han hadde ledig tid. Det han derimot har sagt var at han fullførte det første brettet sist. Det var allerede laget, men det ble implementert endringer på enkelte rom. Han ble mer dreven i editoren etter hvert så det er ikke hold i det du sier. Han har jobbet med alle de 8 brettene han lagde i episode 1 kontinuerlig og polerte dem og gjort endringer etter hvert som han dannet seg erfaringer. Det ble også forløpende programert inn funksjoner for sektorer og linjedefinasjoner underveis. Hadde han ikke tid til å vente på de andre koderne så programerte han det selv. Romero hadde tidlig revisjoner av det første brettet, men senere hadde han lært såppas mye nytt at han implementerte dette nye i det første brettet. Det har ingen ting om å lage det beste først og så gå lei etter hvert slik som du påstår. Endret 10. juni 2016 av BadCat Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Liker forøvrig at id har tatt over MP helt. Kan kanskje bli litt mer spennende men dog noe fragmentært tror jeg. Too little too late. Snapmap håper jeg får en hel del oppgraderinger, kan bli fortsatt brukbart så lenge de legger til ett par ting. https://www.youtube.com/watch?v=vLi1rdhz908 Høres lovende ut sånn sett men man får se. Å få dedikerte mod tools er rett og slett ute av bildet og nesten ikke vits å bringe opp lenger. I beste fall så er det noe som kan skje framtidige med serien for jeg tviler sterkt på at det stopper her. SP var for bra etter min mening. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hvilken AA bruker dere i dette spillet på 4K og 1440p? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Hvilken AA bruker dere i dette spillet på 4K og 1440p? Alt på max. 60 fps i 4k og g-sync med single 1080 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Har en kompis som kjører 1070. Er vell ikke mulig med 60fps der med alt på maks(+maks på field of view,120?) ved 4K? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå