Gå til innhold

Doom 2016 (PC) Live 13. Mai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker super smooth på 3440x1440@100hz med gsync her, alt på ultra med 2x980sli og 6700k skylake. Actionspekket moro til de grader Digger spillet!

Når spillet kommer med slistøtte etterhvert, så kan man skru opp AA også :p

Er det Asus eller Acer du har? :)

Edit: Så i signaturen at du hadde Acer. Jeg må si at å spille fps spill i ultrawide er så utrolig digg! Til alt annet er den digg også da :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Gir opp og kjøper det til ps4 snart :p ser ps4 kjører stedene jeg får 25 fps på pc, glatt får 55fps istedet. Skjønner ikke hvordan det er mulig.

Skudd opp og ned på innstillinger mer enn jeg har spilt selve spillet nå garantert :/ litt lei.

Prøvd å sette ned oppløsningen til ps4-nivå?

AtW

Lenke til kommentar

Har null problemer med fps, er ikke låst til noe her, aldri skjedd.

Singleplayer er kjempegøy, fiendene er varierte og har overaskende bra intelligens syntes jeg.

Er ikke super fan av at masse dritt bare spawner og spawner i ett område, og først når du har drept alt som spawner kan du gå videre. Men combat er kjempe smooth, også når man planker på med melee finishers er det rask combat med fin flyt hele tiden.

Ellers syntes jeg multiplayer delen er dønn dårlig, virker nesten som ett helt annet spill, mye dårligere spill. kommer til å holde meg til singleplayer delen her for en gangs skyld, skal gjennom på det vanskeligste etter hvert, kommer garantert til å bruke en haug med timer på singleplayer.

Spillet flyter også veldig veldig bra, god fps hele tiden på ultra.

Lenke til kommentar

Har null problemer med fps, er ikke låst til noe her, aldri skjedd.

Singleplayer er kjempegøy, fiendene er varierte og har overaskende bra intelligens syntes jeg.

Er ikke super fan av at masse dritt bare spawner og spawner i ett område, og først når du har drept alt som spawner kan du gå videre. Men combat er kjempe smooth, også når man planker på med melee finishers er det rask combat med fin flyt hele tiden.

Ellers syntes jeg multiplayer delen er dønn dårlig, virker nesten som ett helt annet spill, mye dårligere spill. kommer til å holde meg til singleplayer delen her for en gangs skyld, skal gjennom på det vanskeligste etter hvert, kommer garantert til å bruke en haug med timer på singleplayer.

Spillet flyter også veldig veldig bra, god fps hele tiden på ultra.

Hva synes du er så dårlig med multiplayer? Litt morro å vite hva folk synes :) 

Lenke til kommentar

Gauss Cannon er min favoritt. Tøft våpen, liker lyden og den absolutt ødelegger alt. Super shotgun er morro å bruke på mindre demoner. Litt old school.

Lenge siden jeg har vært så fornøyd med singleplayeren på et FPS-spill. Håper jeg venner meg til MP så jeg har noe å gjøre fram til Overwatch.

Lenke til kommentar

Super shotgun er flott bruker nesten ikke vanlig pumpe hagle (akkurat som i doom 2)

Og ha assault rifle med missiler er rå bra perfect sniper fra lengre hold 2 skudd dreper alle de mindre fiendene.

Jeg liker chaingunen, men den er en one pop thing. Selv med max ammo tar du den frem. Bruker du all ammoen.

Noe som er litt synd, chain gunnen og hagle er jo de våpene sammen med pulse rifle. Er de våpene man går rundt med mest i doom 1/2. Da de har best stamina. Egentlig har ingen våpen bortsett fra vanlig hagle og pistol noe stamina i nye doom. Alle de andre bruker for nye ammo.

Og puls rifle er kjedelig i nye doom.

Lenke til kommentar

Fant problemet som pcen min slet med :p "virtual texturing page size" mått ned til low for å få det spillbart hos meg. Så spillet kan se litt ut som grøt til tider men det funker nå sånn greit nokk. Snedig hvordan dette tar livet av gpuen jeg har.

Lenke til kommentar

Fant problemet som pcen min slet med :p "virtual texturing page size" mått ned til low for å få det spillbart hos meg. Så spillet kan se litt ut som grøt til tider men det funker nå sånn greit nokk. Snedig hvordan dette tar livet av gpuen jeg har.

Hva har du da?

Du kan også skru ned "resolution scale" Da kan man ha litt bedre textures som kompensasjon :)

Lenke til kommentar

Har gtx 770 2gb. 2gb begynner nok å bli litt lite, men nå var det rimelig ille :p Skal se om jeg klarer å få det opp til medium, men har ikke store håpet.

Begynner nok å skorte på vram ja. Hvilke oppløsning kjører du på forresten? Og hvordan er det med cpu og minne i pc'n? 

Lenke til kommentar

Sliter selv en del da. Sitter på GTX 760 (3gb VRAM), i7-4770 og 16gb ram. Ser på Reddit at mange andre sliter med litt eldre Nvidia-kort (spesielt 7-serien). Kjedelig. 

Prøver å finne secrets, gjøre challenges og få gjort mest mulig på hver level. Må nok gå igjennom en gang til for å få alle, noen var skikkelig vanskelig synes jeg.

Her er en av de letteste, nemlig skyte en Revenant når han var i luften. Skjedde tydeligvis aldri av seg selv, så måtte bare spare til slutt og vente på at han fløy opp :p

https://www.youtube.com/watch?v=h9lWmA7V3-M

Digger det at det meste av våpnene til fiendene er prosjektiler som man kan komme seg unna. Gjør det til skills å ikke bli truffet også, ikke bare det å treffe.

Lenke til kommentar

Er vel vært en 5 års periode hvor man ikke har behøvd å oppgradere cpu selv med mid range. Jeg også har 4770 og den har ikke vært noe bottle neck. Men nå som VR ser ut til å ha kommet for å bli, ser jeg den er littt for svakt. Men er kjedelig å bytte cpu og enda kjedeligere om jeg må bytte hovedkontort og psu også...

Beholde min 780 SLI frem til jeg kan kjøpe en 980 eller bedre i SLI. Men er stygt redd for betyr hovedkort, cpu, psu og harddisk oppgradering også (er vel på tide med en ssd snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...