Redaksjonen. Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Denne norske byen har de verste bilkøene Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Se det schwinet i Audi i kollektivfeltet... ;O) Er for øvrig svært glad jeg bor på bøgda, og det har jeg tenkt å fortsette med. 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Nedgangen i Stavanger skyldes økningen i arbeidsledighet. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Nedgangen i Stavanger skyldes økningen i arbeidsledighet. Stemmer, det er faktisk merkbart mindre kø nå. Sammenlignet med for et godt år siden. Lenke til kommentar
1SNGGEPG Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Typisk at det er en audi i elbilfeltet. Lenke til kommentar
55GE57GD Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Se det schwinet i Audi i kollektivfeltet... ;O) Er for øvrig svært glad jeg bor på bøgda, og det har jeg tenkt å fortsette med. På bøgda bør du vite at det ikke er pent å drive hets mot svin. Pål Jensen Lenke til kommentar
0QT55X0M Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 - ....kanskje vi ikke har bygget byene våre så smart som vi burde, siden køene blir så lange? - Burde "samordnet areal- og transportplanlegging" blitt nevnt i denne artikkelen? - Blir køproblematikken mindre/ kanskje marginal om vi gjennomsnittlig reiser kortere, Øyvind Lie? - Det ligger en lenke i artikkelen hvor en transportforsker sier noe om køers dynamikk. Den bør man også lese så man ikke sitter igjen med inntrykket av at mer vei er løsningen på køproblemet :-) http://www.tu.no/artikler/bedre-veier-gir-alltid-mer-ko/223850 Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Flere byer må gjøre som Stavanger og øke ledigheten. Kongsberg har også fått det til, men Oslo er tragisk trege på dette, selv om jeg mener å ha sett en klar bedring i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå