Woodoo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg lurer bare på en ting... Hva er den pila oppe i høyre hjørne med en strek under seg for noe? Hvordan får jeg den bort? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei Peker den pila nedover,så tror jeg det har noe med meldinger å gjøre,sjekk at du lest alle innkommne mld,er ikke sikker,jeg har også hatt ei sånn pil jeg og.Er ikke sikker Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 det er en melding i utboksen som prøver eller venter på å bli sendt. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Aha Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 vurder å les de første sidene i en manualen når du kjøper en ting til ca 5000 kr med massevis av funksjoner og muligheter. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) vurder å les de første sidene i en manualen når du kjøper en ting til ca 5000 kr med massevis av funksjoner og muligheter. Manualer er for pyser :-) :-) Endret 22. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Manualer er for pyser :-) :-) Men å skrive på et forum for å spørre om hjelp for det lille problemet er ikke pysete? jeg lurte på akkurat det samme selv, slo opp i manualen! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Manualer er for pyser :-) :-) Men å skrive på et forum for å spørre om hjelp for det lille problemet er ikke pysete? jeg lurte på akkurat det samme selv, slo opp i manualen! HELT enig. er alltid en oversikt over hva de ikonene er. RTFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå