rejcops Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hei, jeg og en kompis tenker å lage en fjernstyrt paintball "turret" så jeg fant ut av at vi trenger en pan/tilt servo som kan dra rundt 3kg uten problemer.. De eneste jeg klarer å finne er små servoer til arduino kits, og store som brukes på skip.. Noen her på forumet som kan hjelpe meg å finne en god servo? Som da går på DC (helst 12 eller 24v) trenger ikke med feste da det er enkelt å lage ☺ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Dra på bilopphøggern og finn en bil med elektrisk justering av speil. Mulig du vil slite med 3 kilo last med mindre du kan balansere det på et vis. En gammal Mercedes 240 burde holde Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hva med noe slikt? De vanligste trenger kun 6 volt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 De Hitec-servoene blir kanskje litt dyre for et slikt prosjekt. Prøv Hobby King istedet: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__291__189__Servos_Parts-X_Large_Servo_50gplus.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå