Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvordan kan jeg hjelpe til min sønn`s utvikling i CSgo ?

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg er helt ny her men  har digget gaming siden Sharp,Atari,Amiga og Comodore  64 tidene :-D.Men  nå i eldre alder har jeg andre ting jeg digger,deriblant min sønn.

Han er 12 år og helt vill på gaming og hvis det var opp til han ville han nok brukt mesteparten av sin våken tid på gaming/data. 

Istedenfor på være en slik forelder som bare klager og gnager over for mye gaming og data  vil jeg heller engasjere meg i det han liker og backe han på det.

Uansett ,han er 12 år og har spilt cs i 1-2 år  (før det var det kun konsoll) og er silver elite. 

Jeg er interessert i innputt ang "trening" og utvikling for min sønn,hva er bra, hvordan og slikt..Event tips til løp jeg kan ligge opp.Skjønner jo at mye av det handler om gaming,gaming og atter gaming. Men det heter jo E-sport  og  antar at det er mer sammensatt en som så , at visse ting betyr noe eller mer enn noe annet ,som aiming callouts,death match og what not og. Verdi og viktighets forhold på dette.

Kanskje jeg  backe han som en form for coach. Innbiller meg at lag som feks. FNATIC   har noen som fungerer som coach. Hvilket løp kjører de?

Om noen vil være så vennlig å dele eller øse av sin viten,kunnskap og innsikt blir det tatt imot med stor takk  og god karma beveger seg mot deg  som rett fra AWPèn.

Så , hva syntes dere er viktig? Kanskje dere kan dele  Siter,Youtube,og linker jeg kan lese/se meg og oss opp på? Og ellers innspill

Peace 

Wanderinghead

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...