MrLuni Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) På PC så får jeg ikke til å spille på elgitaren samtidig som jeg spiller av youtube. I tillegg så må jeg bruke ASIO4all som "overstyrer" lydkortet for å få lyd fra gitaren. Og da kan jeg bare få lyd av en av kildene.. På mac så var det bare plug and play. Gitar, youtube osv samtidig. Bruker Rocksmith kabelen og Guitar Rig 5 Hvorfor i alle dager skal det ikke være like enkelt på PC? Bror min som ikke har den eneste snøring på data overhørte problemet mitt og sa "ja det e Mac vettu, kvalitet." Det fra en som kjøpte epledata til 9k på elkjøp, så tro at det er bedre en all PC bare fordi det har et eplemerke. Jeg holdt på å få fnatt.. Endret 26. april 2016 av MrLuni Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Vet ikke om du har lest dette, men kanskje verdt et forsøk? http://music.stackexchange.com/questions/20484/how-to-make-asio-work-with-multiple-programs-how-can-i-listen-to-guitar-rig-plu Og at det som bærer et eplemerke er av bedre kvalitet sier med om personen som kjøpte det, enn produktet i seg selv Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Skal teste ut den multi asio greia. Men lurer fortsatt på hvorfor det funker på Mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå