Lucifer 666 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Etter å hatt adsl 1024 i et år nå tror jeg at jeg har blitt avhengig.... Kommer fra en liten plass der det ikke er mulighet for raskere enn ISDN! Når jeg er hjemme hos foreldrene mine er det helt sinsykt treigt bare å surfe på nettet. Av og til skal jeg hjelpe de med noen drivere o.l , men jeg må jo sette av en hel kveld til venting på nedlasting. Kan nok aldri flytte til en plass der jeg ikke kan få minst 1024 igjen tror jeg.... Har 30GB limit hos telenor og jeg har kun 3,7% igjen denne månen, så jeg sitter her å svetter. Tør ikke laste ned mer i tilfelle den skal bli oppbrukt.... Kommer til å dø viss jeg må ned til 64k Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg tror at alle blir avhengig av å ha bredbånd. Til og med pappa som egentlig ikke ville ha bredbånd syns at det gikk veldig seint nå jeg skulle vise han hva vi gikk fra og koblet opp meg gamle 56k modemet. Han sa at dete rutrolig at han holdt ut med det. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ja det blir vel som i de gamle moped tidene. Når man fikk på trimmsettet kunne man jo bare kaste orginal sylinderen for den ble jo aldri brukt mer. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg ville fått føling hvis bredbåndet mitt gikk ned, og jeg har ikke sukkersyke egnag : Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er en avgjørende faktor for mitt boligkjøp at den har bredbånd. Heldigvis bor jeg i Oslo og regner med å kjøpe leilighet her. Men det hadde vært helt ypperlig om jeg fant en leilighet som bredbåndsfabrikken har bygget ut til. Finner jeg en leilighet som er billig og helt perfekt...men IKKE har bredbånd....så må jeg bare gå. AKIRA Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er en avgjørende faktor for mitt boligkjøp at den har bredbånd. Heldigvis bor jeg i Oslo og regner med å kjøpe leilighet her. Men det hadde vært helt ypperlig om jeg fant en leilighet som bredbåndsfabrikken har bygget ut til. Finner jeg en leilighet som er billig og helt perfekt...men IKKE har bredbånd....så må jeg bare gå. AKIRA Jepp, man må nok bare går da... Hus uten bredbånd er null og niks. Dritthus Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Etter jeg er ferdig med VGS, skal jeg 4 år på NTNU for å studere, men en stor del av meg vil også dit pga 10(0?) mb linje! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Klart man blir avhengig.. Du setter deg liksom en deadline for når det skal skje noe etter du har trykket på en link. Når du forventer at det skal ha skjedd noe. Denne synker nok dramatisk når du blir vant til bredbånd. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har ikke brukt annet enn ADSL, eller bedre, de siste to og tre kvart årene... Var blant de første som fikk det innstallert da telenor lanserte det... Sitter nå på en 10 mbit+ linje og gruer meg til jul når jeg skal hjem til foreldrene mine hvor de bare har ADSL.. *Grøsser* Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Etter jeg er ferdig med VGS, skal jeg 4 år på NTNU for å studere, men en stor del av meg vil også dit pga 10(0?) mb linje! Bah, høgskolen i Molde har 145 Mbits linje... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Men dere har ikke snabbhubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå