hallo9 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Noen som har erfaring med Ford Connect? Hvordan er disse å kjøre? Har kjørt Opel Combo, denne syntes jeg var litt trang. Noen som vett hvordan forden er i forhold? Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Er jo en malerbil, som mye annet. Motoren er slapp, følelsen av kontakt med veien er minimal og det føles som om man rører rundt i ei suppe når man skifter gir. Men ellers er det en grei arbeidsbil om du ikke skal på lange turer. Støy i kupeen er også ganske tilstedeværende. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en caddy gitt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Caddy har så vonde seter at man får vondt i ryggen bare av å se på de.... Ingen av varebilene har egentlig passet meg mtp sittestilling,men satt bedre i alt annet enn Caddy! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Dette er vel en av de dårligste "pizzabilene" sånn rent comfortmessig. Nå er jeg vel og merke 192cm høy så da er ingen slike biler av de beste. Men VW hadde vesentlig bedre sittecomfort synes jeg da. Ellers var det en grei bil uten nevneverdige problemer egentlig, gikk greit, har kjørt slappere biler enn den så akkurat det hadde jeg ikke tenkt så mye på. Ser jo daruu har en annen erfaring enn meg hva angår Caddy, så man kan vel bare konkludere med at smaken er som baken, delt i to og full av dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå