andesam Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Fikk inn en data som jeg skulle fikse for noen. Det var en Pentium2 400mhz, 64mb PC100 ram, vet ikke helt hvilket hovedkort (kan finne ut av det hvis det er viktig). Siden 64mb ram er ganske lite kjøpte de en ram brikke som jeg satt inn, dette var en 256mb PC133 ram brikke. Det var windows 2000 på dataen, jeg rofmaterte dataen( fra NTFS til FAT32) og begynte å installere windows, men så når den var kommet et godt stykke i gang så stoppet dataen. mus ville ikke røre på seg og det skjedde ikke NOE med installeringen. Jeg dro ut strømkontakten og tok den inn igjen og dataen skrudde seg på av seg selv. Med da var skjermen helt svart. Det lyste på skjermen men ikke noget skjedde. Sitter et Ati Rage 3d pro (tror jeg) skjermkort i dataen, sånn inebygget i hovedkortet. Hva er det som har gått galt? Hvorfor er det ikke liv i dataen? kan det være skjermkortet som er gåent? kan jeg da sette inn et anne og installere windows? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Prøv å bytte tilbake til det gamle minnet, prøv et annet skjermkort, test om komponentene funker i en annen PC hvis du har anledningen. etc.. Ikke lett å si hva som er feil når alt er svart og dødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå