Centrux Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Hei! Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal komme meg ned i fettprosent (er normalvektig, men har litt magefett), og jeg lurer på om noen kan se over kaloriinntaket mitt for en normal dag og fortelle meg om det er sannsynlig at jeg havner litt i underskudd? Jeg vet at dette avhenger av hvor mye jeg brenner ila dagen osv, men kom gjerne med anslag. Jeg trener styrke 4 ganger i uken og er vel egentlig moderat aktiv ellers, blir av og til en joggetur hvis jeg har energi til overs! Jeg tenker jeg må havne litt i underskudd i alle fall hvis jeg skal ha håp om å bli kvitt litt fett, men jeg vet ikke om jeg kan kutte noe av det jeg har nevnt under. I så fall, hva? Frokost: 2 skiver grovbrød med ost, agurk og paprika, 1 glass melk, 1 glass appelsinjus (eller vann). Mellommåltid: 1 eple eller 1 banan Lunsj: salatblanding, ofte med litt kylling og / eller kanskje 1-2 kokte egg. Middag: her spiser jeg det som serveres, men prøver å moderere mengden alt etter hva som serveres og hvor sunt det er. Det blir som oftest ikke en stor middag, men det blir alltid litt salat til middagen. Kvelds: 2 skiver grovbrød med ost og 0.5l tine lettmelk (1.2g fett). Slik ser en vanlig dag ut, hva tror dere? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Umulig å si når du ikke skriver noe om din kroppsvekt. Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hvorfor bryr du deg om hva andre mener er "sannsynlig" når du kan finne et nøyaktig svar på egenhånd? Her har du en kalorikalkulator: http://www.calculator.net/calorie-calculator.html Regn ut dagsbehovet ditt, så legger du sammen kaloriene fra det du spiser nå, og så ser du med en gang hvordan du ligger an. Legge sammen kalorierene dine skal du få lov til å gjøre selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå