Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva kan jeg få for bilen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med han over. Anlegget er mega harry, sotingen ser ut til å være gjort av en 12 åring med bind for øya. Itillegg er det bulker og rust på så og si alle paneler. Bakfangeren ser jo helt jævelig ut! 10k skal du vel klare å få pressa ut av noen, men neppe noe mer.  ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med han over. Anlegget er mega harry, sotingen ser ut til å være gjort av en 12 åring med bind for øya. Itillegg er det bulker og rust på så og si alle paneler. Bakfangeren ser jo helt jævelig ut! 10k skal du vel klare å få pressa ut av noen, men neppe noe mer. ;)

Første gang jeg prøvdeå sote, så vart dårlig, det er jeg einig i. Anlegget er no dritkult :p;) går and å skru av lyset. Er ikke bulker å rust på ALLE panel.

Så om jeg tar ut anlegget å tar av sotinga, så kan jeg få 10k?

Lenke til kommentar

Tåkelysa er ikke originale, skal jeg ta av de også?

Nei, men jeg tenker at du vil få mer uansett av å selge anlegg separat, du kan alltids legge ut bilen uten og se hva du får av tilbud og så legge ved anlegget om ingen biter og se om noen vil ha den da. Skader ikke.

Lenke til kommentar

En detalj bare. Ta bort den koppeholderen å. Og når du fjerner radioen så bør du tette hullet med en blindplate.

Har ikke noe hull? Skal ta bort koppeholderene :)
Tror jeg skjønner hva du mener med radio hullet... men har aldri hatt radio, så har ikke tatt bort, er oppbevaringsrom nå :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...