Håkonv Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Lurer på hva jeg kan få for bilen min. Har cruisecontrol, Midtarmlene, spiller med AUX, USB, SD-kort og bluetooth. 1996 mod. Mercedes benz c-klasse 180T. 122 hk. Bensin. Anlegg som koster nytt ca. 8000,- Se bilder. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Ca. 15 - 18.000,- vil jeg tippe. Har du en liten bulk bak? Se for eksempel denne: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=74336432 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Ville kastet ut både anlegg og tatt av sotingen og en pollering. Sikkert fem til ti tusen ekstra med en gang. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Enig med han over. Anlegget er mega harry, sotingen ser ut til å være gjort av en 12 åring med bind for øya. Itillegg er det bulker og rust på så og si alle paneler. Bakfangeren ser jo helt jævelig ut! 10k skal du vel klare å få pressa ut av noen, men neppe noe mer. 2 Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Enig med han over. Anlegget er mega harry, sotingen ser ut til å være gjort av en 12 åring med bind for øya. Itillegg er det bulker og rust på så og si alle paneler. Bakfangeren ser jo helt jævelig ut! 10k skal du vel klare å få pressa ut av noen, men neppe noe mer. Første gang jeg prøvdeå sote, så vart dårlig, det er jeg einig i. Anlegget er no dritkult går and å skru av lyset. Er ikke bulker å rust på ALLE panel. Så om jeg tar ut anlegget å tar av sotinga, så kan jeg få 10k? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Enig, det stereoanlegget passet ikke inn i denne bilen. Ta det ut. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Råne-varsellampene lyser og alarmen uler, hadde blitt en særdeles nøye sjekk om jeg skulle kommet og sett på tralla. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Ville ikke kjøpt en bil med sånn harry preg. Få bort sotinga og det fæle anlegget så virker bilen mye mer aktuell Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Tåkelysa er ikke originale, skal jeg ta av de også? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Tåkelysa er ikke originale, skal jeg ta av de også? Nei, men jeg tenker at du vil få mer uansett av å selge anlegg separat, du kan alltids legge ut bilen uten og se hva du får av tilbud og så legge ved anlegget om ingen biter og se om noen vil ha den da. Skader ikke. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Noken lett måte å få av sotinga? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Noken lett måte å få av sotinga? Varmepistol Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Noken lett måte å få av sotinga? Varmepistol Fann ut de ble lett om du bare rev av og om alt ikke går av så øett er det bare å spraye med vatn... Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Vanskelig å selge spesiallaget basskasse? Rund, sann at den passer akkurat i denne bilen. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) En detalj bare. Ta bort den koppeholderen å. Og når du fjerner radioen så bør du tette hullet med en blindplate. Endret 27. april 2016 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 En detalj bare. Ta bort den koppeholderen å. Og når du fjerner radioen så bør du tette hullet med en blindplate.Har ikke noe hull? Skal ta bort koppeholderene Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 En detalj bare. Ta bort den koppeholderen å. Og når du fjerner radioen så bør du tette hullet med en blindplate.Har ikke noe hull? Skal ta bort koppeholderene Tror jeg skjønner hva du mener med radio hullet... men har aldri hatt radio, så har ikke tatt bort, er oppbevaringsrom nå Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Åja, er ikke den Pioneer-greia en radio? Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Åja, er ikke den Pioneer-greia en radio?Jo, men hadde plana om å koble til ein annan før eg selger bilen.. skal ikkje stå tomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå