Gå til innhold

Godt kjøp? annonsert vare, elkjøp

Anbefalte innlegg

hei,

ser at elkjøp har kampanje/tilbud på en acer predator G3-710 gaming stasjonær pc.

er dette et okey kjøp til prisen?

tenkte å bygge meg en stasjonær, men jeg kommer kommer godt over 10k om jeg skal bygge en pc selv men disse komponentene ink windows.

gidder ikke å bygge selv hvis det ikke er noe å spare på det :)

http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ACDTB1PEQ040/acer-predator-g3-710-gaming-pc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt OK kjøp er det nok, om en ikke kan bygge selv av en eller annen grunn. Du vil nok få mer ut av en egenbygd, både CPU og GPU er ikke særlig gode valg, sjelden du vinner på de ferdigbygde.

I subforumet her får du all hjelpen du trenger til å bygge din egen, noe jeg anbefaler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

De lager gjerne disse for at folk som er vant med å handle på elkjøp og kan nok til å vite at "ram er bra" blir imponert. Ting som strømforsyning, SSD-modell, kjøling, kabinett er det ofte tatt snarveier med. 

Lenke til kommentar

Du får akkurat det samme på komplett - bare da vet du innholdet.

Men når alt kommer til alt: Sjekket forøvrig de Predator tidligere. De har selvsagt noen billige komponenter, men i prinsippet er det helt normale greier. Verden i dag er jo bygget slik at SSD, Harddisker, CPUer osv - vel de bygges på samme sted. i5 6400 er i5-6400 uansett hvor du kjøper den. Alle harddisker feks er jo laget av Hitachi/Toshiba uansett hva de heter. Eneste som lager en del selv er ASUS. alt annet er bare endret navn på utsida. En strømforsyning (utenom Gull-typene) har stort sett det samme innholdet fra Taiwan.....

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...