TobbenKul Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Hei! Jeg skal ha økonomi og ledelse tentamen i morgen. Jeg fikk forberedelsesdelen i dag og den lyder som følgende: Olsen Dekk ble etablert av Ole Olsen i Bergen i juli 1997. Bedriften har att en jevn vekst og er i dag en veletablert bedrift i sin bransje i Bergen. Bedriften har fire ansatte - èn fra Norge og tre fra Litauen. Alle er fagfolk med god kompetanse, men språkproblemer kan iblant være en utfordring. I lokalene Olsen Dekk butikk, dekkhotell og verksted med bransjens mest modere maskiner. Bedriften er godkjent forhandler for flere kjente dekk - og felgmerker. I forbindelse med dekkhotellet tilbyr også bedriften vask av dekk og felger. Har noen hatt denne oppgaven før? Jeg så i et tidligere forum at denne oppgaven ble gitt før som privatist eksamen i fjor og lurer på om noen har oppgavene som følger med forberedelsesdelen, altså hvilke spørsmål man får på til selve prøven? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Cecilie´ Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Hei, Jeg ser at du allerede har hatt tentamenen nå. Vi fikk oppgaven utdelt av læreren for noen uker siden, med fasit. Vedlegg Forbredelsesdel, Forberedelse Høst 2015.pdf Oppgavedel Eksamen_Høst_2015.pdf Løsningsforslag Løsningsforslag Økonomi og ledelse eksamen høst 2015.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå