Gå til innhold

Erfaringer med Telio mobilabonnement?


Anbefalte innlegg

Skal snart bytte abonnement da bindingstiden på mitt gamle snart går ut. Sjekket tek.no som samler alle mobilabonnement og nest øverst på denne listen kom en tilbyder som virket veldig bra, men var ukjent for meg; Telio. Jeg har vel forstått det slik at Telio eies av Nextgentel eller omvendt. Uansett, Telio tilbyr fri bruk (som alle andre så og si), 5GB data, hastighet inntil 40mbit/s OG ingen bindingstid til 258kr måneden. De bruker Telia sitt nett (gamle netcom), som jo er ganske bra. 

 

Med tanke på hva man får for pengene og at alt virker ganske solid må jo dette være så og si det beste tilbudet du kan få her til lands? Likefullt er jeg usikker når det er en aktør jeg er helt ukjent med, men igjen så fikk de best i test av Tv2 Hjelper deg nå i april. Det jeg lurer på er om noen andre har erfaring med dette? Hadde vært mer beroligende å bytte til Telio hvis jeg kunne hørt noen erfaringer.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skal snart bytte abonnement da bindingstiden på mitt gamle snart går ut. Sjekket tek.no som samler alle mobilabonnement og nest øverst på denne listen kom en tilbyder som virket veldig bra, men var ukjent for meg; Telio. Jeg har vel forstått det slik at Telio eies av Nextgentel eller omvendt. Uansett, Telio tilbyr fri bruk (som alle andre så og si), 5GB data, hastighet inntil 40mbit/s OG ingen bindingstid til 258kr måneden. De bruker Telia sitt nett (gamle netcom), som jo er ganske bra. 

 

Med tanke på hva man får for pengene og at alt virker ganske solid må jo dette være så og si det beste tilbudet du kan få her til lands? Likefullt er jeg usikker når det er en aktør jeg er helt ukjent med, men igjen så fikk de best i test av Tv2 Hjelper deg nå i april. Det jeg lurer på er om noen andre har erfaring med dette? Hadde vært mer beroligende å bytte til Telio hvis jeg kunne hørt noen erfaringer.

 

På forhånd takk!

 

 

Hei,

 

Jeg gikk inn her for å se om jeg kunne finne noe informasjon, så jeg låner din tråd siden det kanskje svarer på spørsmålet ditt.

 

Jeg tok kontakt med Telio på fredag, for jeg hadde et enkelt spørsmål angående abonnementet mitt. Fikk til svar at de hadde store tekniske problemer og kanskje ikke kunne hjelpe meg før på mandag. En time etter et jeg hadde pratet med dem på fredag så var abonnementet mitt stengt. Altså ikke sperret, men stengt. Har forsøkt å få kontakt med dem men uten å få svar. Så jeg lurer på om de er i ferd med å gå konkurs og at de har mistet avtalen med Telia/Netcom.

Jeg er ihvertfall i skrivende stund sperret ute fremdeles.

Endret av Johnny2000
Lenke til kommentar

Jeg får ta en oppdatering;

 

Har idag snakket med Telio, uten at det i skrivende stund hjelper meg så mye. Har fremdeles ikke tilgang til nettverk. (Jeg kan se at Telenor og Netcom og Ice er tilgjengelig, men får ikke koblet meg til. Så det virker som SIM-kortet mitt er blokkert.

 

Så hvis pris er det viktigste for trådstarter så er sikkert Telio et bra valg.

Hvis du derimot setter pris på at du får svar fra kundeservice og at du synes det er viktig å kunne ta i mot samtaler og kunne ringe andre, så bør du kanskje se på et annet abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...