Kristoffer Møllevik Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Men ville vi valgt det foran konkurrentene?TEST: TomTom Bandit Lenke til kommentar
G Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Spørsmålet man kanskje heller burde stille seg er om man har tid til å vente til neste Hero. Altså GoPro Hero 5. Den er forventet å komme i år, så den som har tålmodighetene.. Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Spørsmålet man kanskje heller burde stille seg er om man har tid til å vente til neste Hero. Altså GoPro Hero 5. Den er forventet å komme i år, så den som har tålmodighetene.. Ja, det har vært merkelig stille fra den kanten i det siste, det kommer vel mer informasjon etterhvert som dronen deres blir lanseringsklar tipper jeg 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Bare å glede seg. Blir kanskje mitt første actionkamera. Tross at jeg ikke er en så actionrettet fyr. Kan bli et knall allround kamera/videokamera i det minste! Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Bare å glede seg. Blir kanskje mitt første actionkamera [...] Jeg kjøpte mitt første actionkamera (GoPro) for et par år siden og først da innså jeg hvor dørgende kjedelig livet mitt var. 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg vil gopro sin videokvalitet i contours chassi. Det hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg