Roar Kneppen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Lamper i speilet 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Dette ble jo fabelaktig flott Roar! Fargekombinasjonen i V1 er bare helt knall! Komposisjonen sitter jo som ei kule som vanlig. Du får et hjerte for denne (v1) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Feiende flotte farger, og et bra utsnitt! V1, for meg! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Knallflott V1 med sin komp, farger, linjer og elementer i skjønn harmoni Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Ja - det blir å bøye seg i støvet igjen det ! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kreativ komp i mine øyne. Speil, stolper linjer og farger gjør dette meget severdig, og V1 for meg her. Linjen som går ut i nedre venstre hjørne tilgis. Bør for øvrig absolutt betraktes i fullstørrelse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Fede kontraster farver....rammen med dybde fungere fint vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Kreativ komp i mine øyne. Speil, stolper linjer og farger gjør dette meget severdig, og V1 for meg her. Linjen som går ut i nedre venstre hjørne tilgis. Bør for øvrig absolutt betraktes i fullstørrelse. Mvh Ragnar Linjene går ikke i hjørnet, men hele elementet. Men siden det er et tilsvarende lenger opp holder perspektiv og spenning likevel slik jeg ser det. Med så mange linjer å forholde seg til som her blir det nok vanskelig å la være å gå litt på akkord. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Fint og kunstnerisk V1 for meg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kreativ komp i mine øyne. Speil, stolper linjer og farger gjør dette meget severdig, og V1 for meg her. Linjen som går ut i nedre venstre hjørne tilgis. Bør for øvrig absolutt betraktes i fullstørrelse. Mvh Ragnar Linjene går ikke i hjørnet, men hele elementet. Men siden det er et tilsvarende lenger opp holder perspektiv og spenning likevel slik jeg ser det. Med så mange linjer å forholde seg til som her blir det nok vanskelig å la være å gå litt på akkord. Roar Ser poenget ditt, helt ok det. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 To flotte versjoner av dette motivet . V1 blir min favoritt , v2 passet fint med lysstrålene ut mot rammen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Bare å ta av seg hatten for disse bildene. Velger meg nok V1, men det andre var heller ikke å kimse av. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg