Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, her har du jo fått foreviget en godt voksen chic.

Tydelig at du har beveget deg inn på pentaxens område for jeg ble litt overasket da jeg fant ut hvem author var her.

Faktisk ikke nødvendig med full symmetri her. Et kutt på innsiden av stolpen til venstre hadde gjort seg det også - og vi hadde fått enda litt mer følelse av at hun er på vei inn i bildet. At "chic" er kuttet ørlite i overkant gjør ingenting.

Litt skrå kameravinkel ser jeg så en aldri så liten retting av venstre kant ved å nappe litt nede i venstre hjørnet så hadde antagelig vertikallinjene på hver side av dama fulgt med og det igjen hadde kanskje høynet bildet?

Bare småting jeg merker meg i V1. Take it or leave it.

I V2 kunne kanskje bilfragmentet vært klipt bort for enda litt smalere format gjør ingenting.

Du kjenner meg nå så ta det ikke alt for alvorlig.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte faktisk "Pentaxen", før jeg åpnet og så på bildet.. ;)

Okkesom, et bra øyeblikksbilde fra gata, dette.. :)

Tenkte nok noen kom til å bli litt overrasket over hvem fotografen var til dette bildet.  Ikke noe som bruker å komme fra min hånd dette.  Men det var moro å prøve seg, og jeg kommer nok til å prøve igjen når anledningen byr seg. :)

Hyggelig med fin tilbakemelding...å bli forvekslet med Pentaxen på et slikt bilde tar jeg som et komliment :)

Lenke til kommentar

Tydelig at du har beveget deg inn på pentaxens område for jeg ble litt overasket da jeg fant ut hvem author var her.

Faktisk ikke nødvendig med full symmetri her. Et kutt på innsiden av stolpen til venstre hadde gjort seg det også - og vi hadde fått enda litt mer følelse av at hun er på vei inn i bildet. At "chic" er kuttet ørlite i overkant gjør ingenting.

Litt skrå kameravinkel ser jeg så en aldri så liten retting av venstre kant ved å nappe litt nede i venstre hjørnet så hadde antagelig vertikallinjene på hver side av dama fulgt med og det igjen hadde kanskje høynet bildet?

I V2 kunne kanskje bilfragmentet vært klipt bort for enda litt smalere format gjør ingenting.

Roar

Hei Roar!

Ikke så rart du ble litt overrasket i dag, dette er ikke dagligkost fra min side.  Men det var artig å prøve seg.  Jeg synes jo egentlig det er superkleint å ta bilder av random folk på gata.   Jeg skal teste ut forslagene dine senere i dag og legge ut nye varianter.  Jeg hører alltid på hva du har å si, men det er ikke alltid jeg er helt enig..men det gjør jo ingenting.  Men denne gangen tror jeg det kan ha noe for seg :) 

Ha en super dag Roar! :w00t:

Lenke til kommentar

Trodde først kuttet i Chic'ene var av kunstnerisk art (og frihet). Synes faktisk det gjør bildet mer spennende.

I V2 skulle jeg gjerne sett at bilen ble tatt bort.

Skal vi allikevel si: Et godt Pentaxen-kopi forsøk ?

Mvh Ragnar

Hei Ragnar,

jeg legger ut justerte varianter litt senere i dag. Det var moro å prøve seg på dette :D

Tusen takk for tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder av denne eldre damen som enten gir blaffen i denne chic butikken , eller kanskje ønsker seg noen år tilbake i tid .

Flott fanget og gjort i beste Pentaxen -ånd.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Roar

Hei Roar!

Ikke så rart du ble litt overrasket i dag, dette er ikke dagligkost fra min side.  Men det var artig å prøve seg.  Jeg synes jo egentlig det er superkleint å ta bilder av random folk på gata.   Jeg skal teste ut forslagene dine senere i dag og legge ut nye varianter.  Jeg hører alltid på hva du har å si, men det er ikke alltid jeg er helt enig..men det gjør jo ingenting.  Men denne gangen tror jeg det kan ha noe for seg :) 

Ha en super dag Roar! :w00t:

Jeg ser av V3 at et litet napp i øvre høyre hjørnet burde vært foreslått også for nå føles linjene mellom vinduene en tanke skeive.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Skulle kommentert for lenge siden, men omstendigheter har kommet i veien.....

Synes dette ble vellykket, og da i originalversjonene:-)

Øyeblikket der hun stopper opp og tenker at en slik kunne jeg ha, er godt fanget. Kledelig s/hv:-)

v2 er vel en combo av skilter og situasjoner. Her må hun bare fortsette grunnet "Stopp forbudt"....Synes Chic skiltet oppe blir overflødig....

Uansett, veldig god fangst Skrulla!

PS Tar til meg komplimentene på det mest ydmyke:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...