jaha Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Søstra mi skulel hatt en ny mobil nå ettersom hennes 3330 begynner å bli litt monga. Hu vil visst ha en med kamera og fargeskjerm. Hvilken mobil er den beste til max 2K kr da? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvis det er max 2000kr, så er siemens mc60 det eneste valget, men jeg kan selv anbefale på det varmeste en nokia 3200 som har mange flere funksjoner, blant annet fm-radio og mye bedre skjerm. Men den koster ca. 2400kr uten abb. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 MC60 til 1295,- på elkjøp med ring kontant. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 MC60 til 1295,- på elkjøp med ring kontant. Løp og kjøp! 1295,- OMG! Billig! *sjekke Elkjøpblad* Det stemmer jo faktisk! Dæven... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 meget godt kjøp for 1395 kr! den har jo "alt" igrunn man trenger! eneste er vel at kvalitetn på en dyrere er bedre Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvorfor betale 1395,- når du kan få den for 1295,- : Lenke til kommentar
jamez Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Men, hvem gidder å ha en telefon som er låst til telenor kontant!?! du kan vel ikke bruke den med andre Sim-kort? Hva med siemens M55? er ikke det en grei telefon til under 2k. Jamez. Lenke til kommentar
godal Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Men, hvem gidder å ha en telefon som er låst til telenor kontant!?!du kan vel ikke bruke den med andre Sim-kort? Hva med siemens M55? er ikke det en grei telefon til under 2k. Jamez. hvis den er nettverkssperret, som de fleste sperrede mobiler er, kan bruke den på alle sim-kort som bruker telenors nett, f.eks. telenor, chess, sense (telenor-delen), zalto, oyo, og ikke husker jeg resten av dem. Lenke til kommentar
jamez Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hvis den er nettverkssperret, som de fleste sperrede mobiler er, kan bruke den på alle sim-kort som bruker telenors nett kan noen bekrefte at elkjøps telefoner er nettverksperret? om den er låst til telenorKontant er det uaktuelt! Jamez Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tror du virkelig at mobilen er låst til bare RING KONTANT? Og ja, den er låst til TELENOR i 12 måneder. Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kan i hverfall trygt anbefale siemens m55. Byttet nettopp fra s55 til m55 pga at m55 har større minne+bedre skjerm.. Irda/bt'en på s55 ble ikke brukt mer enn et par ganger i måneden uansett.. m55 har 4096 fargers skjerm, kamera til den koster ca 500 (kameraet har BLITZ!!) noe som er ganske unikt for slike telefoner under 2k. m55'en har også et eget "dj" program som gjør at søstra di kan mekke egne ringetoner. go for it! Lenke til kommentar
jamez Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 M55 og MC60 er vel identiske telefoner software og hardwaremessig, med unntak av kameraet... Om man får med kamera for billigere enn M55, så er det jo en grei deal. Elkjøp har vel uansett angrerett, så skal sjekke opp dette nærmere. har hørt snakk om at 50% av nye telefoner idag som selges med telenorabb er operatørlåst og ikke nettverklåst som tidligere... syns tastaturet virket bedre på M55... men, liker IKKE farga på knappene. MC60 er penere... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tror du virkelig at mobilen er låst til bare RING KONTANT? Og ja, den er låst til TELENOR i 12 måneder. Tja, vet at i alle fall netcom har hatt telefoner som er låst til et spesielt sim-kort. Er ganske sikker på at telenor har hatt det ved spesielle anledninger også. Så sjekk, dobbelt-sjekk og sjekk igjen. OT: Det er ikke nødveldig å SKRIKE i forumet. Bruk heller understreking og fete typer enn store bokstaver... Lenke til kommentar
jamez Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg drar å kjøper en telefon på onsdag når de får inn, så kan jeg prøve om jeg får til å bruke mitt chess abb. går det ikke bytter jeg telefonen. I værste fall så kunne man jo kjøpe en datakabel... da fins det programmer så man kan låse opp slike ting? Det er vel faktisk ikke lovmessig forbudt i norge...? Hvis man tøyer ting litt... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 vis du har penger til det så kan du jo spandere litt mer og kjøpe t610/st55 : Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Tror du virkelig at mobilen er låst til bare RING KONTANT? Og ja, den er låst til TELENOR i 12 måneder. Tja, vet at i alle fall netcom har hatt telefoner som er låst til et spesielt sim-kort. Er ganske sikker på at telenor har hatt det ved spesielle anledninger også. Så sjekk, dobbelt-sjekk og sjekk igjen. OT: Det er ikke nødveldig å SKRIKE i forumet. Bruk heller understreking og fete typer enn store bokstaver... Og det heter SIMLÅS. Jeg skriker ikke. Ok? Makan! Herregud... Så nøye. Hvis jeg hadde ropt ut så hadde jeg brukt bare store bokstaver. Skjønner? Og jeg hadde sagt at telefonen er låst til SIM hvis det hadde stått i annonsen. Det stod bare låst til Telenor i 12mnd. Og da vil jeg tro at det ikke er låst til medfølgende sim. Bada bing, Neste! Lenke til kommentar
jamez Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 kan bekrefte at denne er operatørlåst! så du får ikke brukt den med chess f.eks. Dermed ble det ikke aktuelt for meg. Leverte tilbake, og fikk igjen penga. men, prisen er VELDIG god om du har telenor abbonement, eller bare trenger en billig telefon og bruker den minimalt! Jeg kjøpte en M55 på lefdal. Håpet en stund at de hadde den for 2200kr. Sto det inne på butikken, men når han slo inn på datan måtte han "glede meg" (les: skuffe) med at prisen nå var satt ned til 1800kr... Uansett, not to shabby MC60 var større enn M55. Litt mere klompete, men veldig lekker. Fin rød belysning på tastene på MC60. Virka grei den. M55 er mindre, og har kule (teite for noen) lys på siden. (de kan skrues av ja, thank god). Eller har jeg ikke fått så store inntrykk enda... Løp og kjøp? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) kan bekrefte at denne er operatørlåst! så du får ikke brukt den med chess f.eks. hvis den hadde vært "nett-låst" kunne du ha brukt chess (siden chess bruker enten telenor eller netcom's nett) Endret 26. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Chess bruker Telenor sitt nett. Er virkelig operatør-lås en forhindring? Det kan jo gjøres gratis på utallige sider på nettet... edit: skrivefeil Endret 27. november 2003 av Ostekjeks Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 du får ikke info om det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå