Lars Taraldsen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Rolls-Royce Marine står midt i en nedbemanning. Slik gjør de det.– Denne gangen slipper ingen avdelinger unna. Heller ikke ledelsen Lenke til kommentar
delxzen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Leste bare overskriften og så på bildet og billedteksten. Tør ikke lese mer. 5 Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 150 personer skal kuttes og ingen vet hvem det blir. Slik blir det avgjort Skal de benytte propellen bå bildet, altså? 1 Lenke til kommentar
Jand60 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 He-he. Noen som husker KLM-sketsjen under? "Meir enn halvparten av arbeidarane ved Lommedalen sagbruk og høvlerier, vart i går sagd opp på grunn av usemje med bedriftsleinga. Bedriftsleinga har trua med å sage opp fleire av arbeidarane neste veke" 2 Lenke til kommentar
Torkild Resheim Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Dette kan bli blodig. Sikker på at det ikke er stillinger som skal kuttes? 1 Lenke til kommentar
Rkov Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Slapp av folkens. Det sies ingenting om hvor kraftig disse personene skal kuttes. Ja, kanskje de skal kuttes helt opp, men kanskje skal de bare kuttes litt? Kanskje bare et lite riss i fingeren? Det er vel ikke så ille, spesielt i en tid der mange stillinger kuttes og folk mister jobben sin helt. 1 Lenke til kommentar
TorHansen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Hardt og brutalt arbeidsmiljø dette. Jeg er glad for at det ikke skjer kutting der jeg jobber. Lenke til kommentar
Nasir Iftikar Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 KAnskje det blir flere selskaper. Kanskje jeg kan ansette noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå