Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Fjære sjø.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 En litt uvanlig komposisjon, men det gjør jo ingenting. Fine farger på den skumle grønska. Bildet hadde også blitt fint hvis du kuttet i grønska, slik at flatene ble delt i 3 like deler, en del over sanden, en del sjø under sanden og en del grønske. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Irrgrønt er det vel noe som heter... Sommerlig, i alle fall mht. at det er noen som bader.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Greit utsnitt. Kanskje kunne et toppkutt der steinfragmentene oppe i venstre hjørne forsvinner i sugdraget vært en løsning da bildet føles veldig trangt oppe. Egentlig trenger du ikke noen himmel - ei heller "steinpila" Bildet er allerede i utgangspunktet ørlite venstretungt hvilket ikke kuttet retter helt opp, men noe bedre da steinen på sandbanken lettere balanserer bare de tre personene som havner oppe i venstre hjørnet enn når det også skal balansere opp steinfragmentet hvilket den ikke greier. Jeg er ikke enig med en proff fotograf som i et foredrag i Solør fotoklubb påsto at himmel bare ødelegger bildet, men her ville jeg vært enig. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Dominerende flott forgrunn og skotsk grønnfarge. Når det gjelder himmel mener jeg det er to valg, enten litt mer av den eller ingen i det hele tatt. Allikevel en spennende komposisjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Skikkelig fargeprakt her og de små i det store.. spennende og annerledes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , smort1 , Roar , Ragnar og Tove !!!!! Har laget to nye versjoner v2 der forsvant himmern Og i v3 forsvant jaggu folka au . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Flott fra fjæra dette, spennende og annerledes komponert. Synes V3 og V2 ble best (i den rekkefølgen). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg