nonplus Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg passer en ekornmus for broder'n og syntes litt synd på den som bare satt i buret sitt. Så jeg slapp den ut for å få litt trim, det har jeg gjort i 1 uke nå. Litt vanskelig å fange den med det gikk. I dag skulle jeg sjekke litt i ledningsrotet bak pc-bordet, tok tak i noen ledninger og fikk en skikkelig karamell, kjente at jeg levde kan man si Den hxxxxtes musa hadde gnagd vilt på 5-6 ledninger ,like før jeg henta øksa. Helt dust soom slapp den løs, men nå har jeg lært, løse mus er ikke til spøke med :-) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 For mange herrens år siden hadde vi en kanin som gnagde på alt av ledninger. Det var i de tider hvor den første nintendon var ute, alle ledninganne til den var gangad på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Bah! Den leksen lærte eg aldri med flere hamster og en marsvinn. Dette var for en stund siden da når eg var 12-14 eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå