Emancipate Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 En android-telefon jeg kjøpte 04/07/2015 har begynt å få dårlig batteri. Det som skjer er at plutselig "lekker" batteriet 20-30%. I sta "lakk" det fra 14% og ned til 1% på ca 1 minutt mens jeg sto med telefonen i hånda og laderen var i. Jeg mener det var på 37% når jeg begynte å høre på Spotify på bluetooth, etter et kvarter hadde det rast ned til 17%, og da plugget jeg den i. I løpet av 1-2 minutter var den tom. Det har også skjedd når den bare har ligget der. Batteri-menyen avslører skjeldent noe unormalt. To ganger har google maps kjørt og brukt 2% av batteriet. 1) Hva har jeg rett på? 2) Hva må jeg gjøre med den før jeg evt. sender den inn for å beskytte meg ift google-kontoer og diverse? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Her er en artikkel om dette. Men 9 mnd. er selvsagt alt for kort levetid, og klar grunn til reklamasjon. Logg av alle kontoer, eller avinstaller appene det gjelder. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Resett hele telefonen tilbake til standarinnstillinger. Hvis batteriproblemet fortsatt er der så er det hardware feil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Er jeg nødt til å sende inn sim-kortet mitt? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Er jeg nødt til å sende inn sim-kortet mitt? Nei 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå