Fredrik N. Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Kul ramme! Stilig foto, likte fargepaletten godt. Godt komponert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Takk for den, Helene! Må være en gammel skog dette.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Flott bilde med fine detaljer i bark og mose . Det gjorde seg med innramming . Er det brukt delfarge her ? Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Flott, fint utsnitt og lekre farger Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Enkelt og greit utsnitt av naturrotet. Gode linjer og farger så spenningen er det ingenting å si på. Kanskje en aldri så liten rensing nede i høyrehjørnet der linje føles direkte i krysset. Ikke alle liker å klone i naturbilder - og synes det nærmest er helligbrøde så en annen løsning i dette tilfellet er jo 5 mm kutt nede. men da må jo ny ramme mekkes. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Super fine kontraster her ligner jo næsten sne..så noget vinterligt midt om foråret :-) vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Før en får gnidd seg i øynene på morgenen kan en ta mosen som rimfrost. Her har du fått fram fine og severdige detaljer både i trestamme og kvister. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Tusen takk for kommentarer!! Det har nok vært både nysnø og rimfrost oppi her de siste dagene, tror jeg nok, men dette er mosegrodde trær som jeg synes var litt flotte. Jeg la på litt kunstig tåke og dempet det grønne i etterarbeidet.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg