AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Skrev en tråd her om dagen om kjærlighetssorg, savn etter eksen. I dag ringte jeg henne. Det gikk faktisk over alle forvetninger. Vi snakket i litt over en time, fikk luftet noen tanker og planla å møtes i morgen for å prate mer. Samtalen var jævlig lovende, tror vi blir sammen igjen (ingen gleder på forskudd, men akkurat nå er hele hverdagen min forandret på et blunk). Sat**! Anonymous poster hash: d6d2a...121 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Eller så strøk hun deg med hårene fordi hun syntes synd på deg... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Skrev en tråd her om dagen om kjærlighetssorg, savn etter eksen. I dag ringte jeg henne. Det gikk faktisk over alle forvetninger. Vi snakket i litt over en time, fikk luftet noen tanker og planla å møtes i morgen for å prate mer. Samtalen var jævlig lovende, tror vi blir sammen igjen (ingen gleder på forskudd, men akkurat nå er hele hverdagen min forandret på et blunk). Sat**! Anonymous poster hash: d6d2a...121 hvilken tråd? Anonymous poster hash: db458...46a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 dette blir smertefult ts.... dummeste du har gjort. Anonymous poster hash: 9c24b...5aa Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Du tror ikke du er litt raskt ute med "jeg tror vi blir sammen igjen" etter en times prat over telefon? Fare for at du blir dypt skuffet her. Er vel bare å håpe på at hun tar deg tilbake. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Det gikk bra idag egentlig, er ikke kjærester men er jo det samtalene går ut på. Vi hadde et ganske seriøst og fint forhold fra før, mye å bygge på, og der er vi begge enig. Takk for meg. Anonymous poster hash: d6d2a...121 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Det gikk bra idag egentlig, er ikke kjærester men er jo det samtalene går ut på. Vi hadde et ganske seriøst og fint forhold fra før, mye å bygge på, og der er vi begge enig. Takk for meg. Anonymous poster hash: d6d2a...121 Hvor lenge var dere sammen, og hvor lang tid gikk det før du ringte? Anonymous poster hash: db458...46a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Det gikk bra idag egentlig, er ikke kjærester men er jo det samtalene går ut på. Vi hadde et ganske seriøst og fint forhold fra før, mye å bygge på, og der er vi begge enig. Takk for meg. Anonymous poster hash: d6d2a...121 Hvor lenge var dere sammen, og hvor lang tid gikk det før du ringte? Anonymous poster hash: db458...46a Vi var sammen i 3 år, vært slutt i 4 måneder. Anonymous poster hash: d6d2a...121 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå