lu2saa08 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg lurer rett å slett bare på hvilken side folk pleier å få spillene i god tid FØR release? Jeg er ALLTID uheldig med forhåndsbestillinger:( Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Gamezone bruker vel å være relativt bra på dette? Selv forhåndsbestiller jeg sjelden, litt prinsippsak. Om jeg absolutt må gjøre det blir det gjerne digitalt. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 pre-orders er en kreft i spillindustrien. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) digitalt. Steam, battle.net og Origin for eksempel. Endret 25. april 2016 av Kron Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 pre-orders er en kreft i spillindustrien. Da jeg vokste opp var alle enige i at man kan spøke med alt mulig - unntatt alvorlige sykdommer som aids og kreft. Når sluttet vi å bry oss om sånt? Synes bare kreft er en for alvorlig ting til å latterligjøre på dette viset. On-topic bestiller jeg som regel fra Gamezone. Da får jeg spillet som regel en dag eller to før release, men de har klart å sende enda tidligere enkelte ganger. Forrige var Ratchet & Clank en hel uke før release. 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Gamezone all the way! Jeg forhåndsbestiller der, men stort sett pga CE-versjoner. Skal jeg bare ha "vanlig" versjon, venter jeg til de dukker opp i butikken. Uansett, svaret på det du lurer på er som det ble nevnt over, Gamezone! Lenke til kommentar
orv Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Fikk både ps4konsoll og Fallout4 i god tid før release fra elkjøp. Dark Souls 3 not so much Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå