Dudz0r Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 http://www.razerzone.com/store/razer-core Forstår noen hvorfor denne er priset slik ? Greitt nok de er få om beinet men hvor vanskelig kan denne være å lage ? Thunderbolt til pcie i ett chassi med 3-500w strøm. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Hva er det der for noe ? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Alt som har navnet razer på seg koster jo skjorta. Er igrunnen ingenting i veien for å bygge noe slikt selv om man måtte så ønske. Kan se for meg en slik løsning for de som trenger heftig grafikk til CAD på jobb, men ønsker en lett maskin å ta med seg i farten. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Ja, om ett slik universalt pcie thunderbolt chassi kosta det dobbelte av delekost ala 1500 totalt åpner det en hverden for mange. Ser bare ikke hvordan de kan prise seg slik. Om dette fungerer så bra som det rapporteres om kunne jeg fint klart meg uten ren stasjonær herifra og ut. Det må jo være flere enn meg som har denne tanken ? Chassi og psu er lett, er det noen magi for å gå fra thunderbolt til pcie jeg ikke ser ? Spesiell programvare ? Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Hva er det der for noe ? Det er razer sin versjon av en ekstern grafikkbooster, ett kabinett for skjermkort om du vil. Skjermkortet er standard 2slot pcie med støtte opptil Titan X f.eks. Tiltenkt Nucs og laptops virker det som, ligger ute bilder og video tilkoblet razer blade og Intel skull canyon NUC. Overføring er per Thunderbolt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå