SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Prøver å adde penger til Wallet for å kjøpe UC4, men har bare kunne lagt til 150kr så langt. Prøver med 400 til så får jeg invalid credit card info. Samme når jeg prøver med Paypal. Dette er via nettsiden. Prøvde også gjennom selve konsollen, da fikk jeg ''the funds could not be added to your wallet''. Hva skjer? Fikk jo til å legge til 150kr første gangen, men ikke når jeg prøvde å legge til mer. Andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Har du dekning for 400 på kortet ditt? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Ja, der ligger flere tusen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 trur du skal passe på litt med og forsøke på nytt og på nytt, jeg fikk opp noe feil da jeg hadde ps4 når jeg skulle legge til penger der og prøvde et par ganger til, da hadde jeg plutselig lagt inn 2*500 istedenfor 500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå