AfterGlow Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Påloggingsinformasjon fra hundrevis av brukere har dukket opp på nettet.Nå bør du trolig bytte passord i Spotify Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Fikk en herlig mail om at spotify tilknytningsmailen min var flyttet til en annen random for et par dager siden ja. Var ikke noe stress, måtte bare sende inn til spotify at det var bad shit, så ble det fikset dagen etterpå. Koselig at jeg hvertfall fikk vite at den var stjålet da hehe Lenke til kommentar
Woods Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Har nettopp skiftet passord til absolutt alle tjenester jeg bruker. Erstattet med random generert passord, unik kode til hver eneste konto. Da blir slike overskrifter en smule mindre kjedelig å lese :-) 1 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Prøvde å finne liste for å sjekke om jeg var på den. Det var ikke så lett. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Spotify har nok å gjøre når de overvåker Pastebin, for det var ikke bare en side med lekkede Spotify kontoer der. Tror de fleste stammer fra phishing. Ser det er en del eksempler på dette der også. Med 30 millioner kunder, så skal det ikke så mye til før 100 stykker havner på fisketur. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Prøver bytte passord på min Spotify konto men det går ikke da, det står ((Enter your Spotify username, or the email address)), jeg prøvd det men virker ikke får da som svar ((Oops! Something went wrong, please try again or check out our help area)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg