Gjest member-296438 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 En franskmann...? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Mange profiler i gatene du ferdes, og du makter å festet de til brikka på en aldeles utmerket måte. Kanskje du burde åpne med å si bonjour til denne figuren. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Noen spesiel grunn til at du valgte hvit bakgrunn? Det hvite huset forsvinner litt ut i intet på en måte Dette er nok en franskmann ja, ser veldig slik ut! Tipper han hadde en pariserloff under arma.. Satt du i en bil når du tok dette? Det var så underifra og opp liksom. Artig knipset som vanlig. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Mann med hatt? Ja, da er det pentaxen tenkte jeg. Flott bilde av franskmannen!? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Skummel franskmann som skjuler seg i mørket av lua. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Merci pour les commentaires:-) Når det gjelder bakgrunn, så trodde jeg at jeg hadde satt mørk som default.... Nei, jeg satt ikke i en bil da jeg tok dette. Jeg satt på cafe og drakk kaffe med min svoger.....med kamera på bordet:-) Er gammel speider (ca 2 uker)...alltid berett! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Itte veit je. Her kunne jeg forresten ha tenkt meg å se aua på'n. Men det passer vel ikke inn i den serien som er på gang for tia??? Fint lys, skarphet og spenningskapende linjer i bildet. Ser "franskmannen" nesten greide å unnslippe en nærgående gatefotograf - men altså bare nesten. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg