Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Er vel søster foreningen til skipsrederne..Norske Maritime Klagere, men det hjalp vel når de fikk kasta norske sjøfolk på land...Bare et hjertesukk:-)

Fin illustrasjon, som du selv er inne på. Ble en fin kontrast mellom de gamle ærverdige treskøytene og det moderne bygget i bakgrunnen. "Saftig" lys og farger, noe som jeg mistenker enten Snapseed eller HDR for...med god hjelp fra ei kreativ skrulle....

Lenke til kommentar

Er vel søster foreningen til skipsrederne..Norske Maritime Klagere, men det hjalp vel når de fikk kasta norske sjøfolk på land...Bare et hjertesukk:-)

Fin illustrasjon, som du selv er inne på. Ble en fin kontrast mellom de gamle ærverdige treskøytene og det moderne bygget i bakgrunnen. "Saftig" lys og farger, noe som jeg mistenker enten Snapseed eller HDR for...med god hjelp fra ei kreativ skrulle....

I det maritime miljø ser jeg. Fin miljøskildring, fine skyformasjoner i bakgrunn.

Mvh Ragnar

Hei!:)

Dette er ikke noen forening eller organisasjon. Det er en samling av teknologiske bedrifter som samarbeider om det maritime markedet. Som f.eks Rolls Royce, Aker Solutions, o.l.

Skipsindustri på mange forskjellige plan.

Bildet var i utgangspunktet mislykket, det var veldig undereksponert. Hjulet var helt ute av stilling desverre og det oppdaget jeg ikke før det var gått ei stund. Derfor måtte jeg prøve å redde det via Snapseed, for jeg var jo ganske fornøyd med det ellers. :)

I morgen blir det et annet bilde som i utgangspunktet er mislykket, men på en annen måte. Det bildet er i din gate Pentaxen, men ikke helt av din klasse da akkurat, men det var litt gøy likevel, og jeg har lyst å vise dere det. :)

Takk for at dere tittet innom og la igjen noen ord i dag også. Jeg liker det! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

I morgen blir det et annet bilde som i utgangspunktet er mislykket, men på en annen måte. Det bildet er i din gate Pentaxen, men ikke helt av din klasse da akkurat, men det var litt gøy likevel, og jeg har lyst å vise dere det. :)

Vet du hvor min gate er....trodde jeg skulle få ha den for meg selv:-))))

Lenke til kommentar

Å nei du! Nå har skrulla fått smaken på gatefoto..da er du ikke trygg lenger! :D

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Å nei du! Nå har skrulla fått smaken på gatefoto..da er du ikke trygg lenger! :D

Trodde det var mer landeveisfoto på dine trakter....men nå må jeg se meg over skuldra....

Lenke til kommentar

Trodde det var mer landeveisfoto på dine trakter....men nå må jeg se meg over skuldra....

Bor jo i en by da..., selv om de fleste bildene mine kanskje forteller noe annet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Uansett , sluttresultatet ble meget bra .

Flott komponert , skarpt og med fine farger og et fint lys .

All ære til deg for dette glimrende etterarbeidet ..

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Uansett , sluttresultatet ble meget bra .

Flott komponert , skarpt og med fine farger og et fint lys .

All ære til deg for dette glimrende etterarbeidet ..

Mvh

Alec

Så hyggelig at du likte det.  Det kan kanskje virke litt "too much" for enkelte, men sånn ble det da med mine enkle hjelpemidler.

Ha en fin dag med konemor Alec! :D

Lenke til kommentar

Joda fine skuter,. Har alltid ønsket meg en sånn, men innså at jeg var for lat til å gjøre alt vedlikeholdsarbeidet som skal til. Nå er det uansett for sent for nå må man være mangemillionær for å ha fast båtplass i Oslo.

Bildet slipper nok ikke unna litt rotete som havnebilder flest. Har prestert en del slike sjøl og studert enda flere så bare få unntak slipper unna rotestemplet. Men historien er jo der okke som.

Litt rart å se at Aker og Rolls Royce satser på gamle trebåter for der i går'n går det vel mest i sveisa stålplater etc.

Roar

Lenke til kommentar

Joda fine skuter,. Har alltid ønsket meg en sånn, men innså at jeg var for lat til å gjøre alt vedlikeholdsarbeidet som skal til. Nå er det uansett for sent for nå må man være mangemillionær for å ha fast båtplass i Oslo.

Bildet slipper nok ikke unna litt rotete som havnebilder flest. Har prestert en del slike sjøl og studert enda flere så bare få unntak slipper unna rotestemplet. Men historien er jo der okke som.

Litt rart å se at Aker og Rolls Royce satser på gamle trebåter for der i går'n går det vel mest i sveisa stålplater etc.

Roar

Hehe..båtene har nok ikke noe med Aker og Rolls Royce å gjøre, båtene står på museumet (Sunnmøre museum som er vel verdt et besøk, kommer en serie bilder herfra etter hvert) Litt rotete ble det, spesielt masta som kom for langt ut i billedkant, men det må bli litt kompromisser i sånne bilder. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...