Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Norges råeste taxi! Ford Focus RS 2016

Anbefalte innlegg

Dette vel være Norges råeste taxi? Observerte den utenfor Stord Hotell fredag 22. April. Bilen har nemlig en 2.3 liters ecoboost-motor som yter 350 hk. 0-100 blir på drøye 4,7 sekunder! Ble registrert 20. April av Evald Jåstad. Snaue 3-4 dager etter så jeg den. 

Nb. TV2 Broom publiserte for et par måneder siden en artikkel som omfavner denne, med tittelen " - Dette skal bli Norges råeste taxi". Da hadde ikke bilen blitt levert, men var bestilt. http://www.tv2.no/a/7877132/

post-364237-0-57053500-1461597226_thumb.jpgpost-364237-0-82233800-1461597236_thumb.jpgpost-364237-0-20065900-1461597204_thumb.jpg

Endret av Håkon L. Sataøen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veldig upraktisk spør du meg, kjører taxi selv og mener burde ha litt mer mellom øya i forhold til ben plass for både passasjerer og skal gjerne ha litt bagasje også, du sa du så den utenfor et hotel, kan se for meg meg at den sliter når 1 liten familie på 4 skal en plass og har med seg barnevogn osv..tøff nja, praktisk? nei?

nok sakt fra 1 taxi sjåfør selv 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Den er jo ikke den mest praktiske taxi'en, men sikkert en grei inntekt på fredag/lørdagskvelden når halve byens gutter på 20 vil ha den raske drosjen... Var det ikke noen som prøvde seg med en Ferrari for noen år siden? Ellers vil jeg nå si at Hiace er den beste drosjen, ok komfor, grei benplass mellom radene og god bagasjeplas baki samt mulighet for henger :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hehe...er mitt søskenbarn som eier denne taxien.å beinplass e der faktisk plenty av. Han sjøl e 197 longe...å d e null problem å sitta bak han i baksete..kanskje bedre dokke prøve sitte i bilen før dokke legge ut om ting dokke ikkje har prøvd elle verken sett i virkeligheten

Lenke til kommentar

Hehe...er mitt søskenbarn som eier denne taxien.å beinplass e der faktisk plenty av. Han sjøl e 197 longe...å d e null problem å sitta bak han i baksete..kanskje bedre dokke prøve sitte i bilen før dokke legge ut om ting dokke ikkje har prøvd elle verken sett i virkeligheten

Ja nesten som en limousin å regne den der, seriøst det går an å tenke seg om. Det handler ikke om å klare å presse seg inn det handler om at når man kjører taxi skal man sitte godt. Det gjør en ikke i en slik bil. Blir som å si dette er en bil som passer en familie på 10... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...