Arodem Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 – Selvfølgelig kommer det et nytt Broderlands, sier studiosjefen.Borderlands 3 er det neste prosjektet til Gearbox Lenke til kommentar
Ziranos Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 "... nytt Broderlands..." Skrivefeil Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Håper på en enorm opptur etter Pre Sequel, som uten tvil er det svakeste i serien. Både nummer 1 og 2 har jeg brukt vanvittig mye tid på, og sammen med venner er det noe av det artigste som fins! 2 Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 KNALL! Borderlads 2 har jeg brukt utallige mange timer på, håper på noe skikkelig kult aka Tiny Tina's Keep 1 Lenke til kommentar
kungfuX Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 bunkers and badasses var så sjukt gøy i bl2 ^.^ trur jeg var nære 200 timer på det spillet totalt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Litt skeptisk siden "pre-sequel ga litt inntrykk av å nærmest være et pliktløp, men håper Gearbox kan få noe mer ut av det. 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Kjempenyhet. BL2 er et av de beste spillene jeg har spilt Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Godt over 300 timer i BL2, så dette er en god nyhet! Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Awww yeahhh Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Har selv elsket alle spillene, dette var gøy å lese! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Borderworlds. Legger en hundrings på det. Kommer til å bli en slags blanding av Destiny og BL2. Med andre ord mer interaksjon med spillere, spesielt i hub-områder, du får garantert dailies og weeklies, det kommer rustninger med i spillet, du kan lage egne figurer, du får noe som ligner på raids. Det er et par av punktene jeg tipper kommer i hvertfall Lenke til kommentar
PhysioPavel Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Brukt mange timer på split-screen sammen med kona i både BL1 og BL2. Klarte ikke å spille Prequel, synes den var litt kjedelig og altfor likt tidligere spill. Tyngdekraften var vi også lite fornøyd. Håper å komme tilbake til både split-screen spilling i nyeste versjonen deres! Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Pre-Sequel var noe dritt. Vektløshet og skyting var absolutt ikke den beste ideen i verden. Borderlands 2 er det eneste spillet jeg har kjørt NG+ på....inntil ting ble latterlig vanskelig. Elska hvordan Tales tulla med den ekstreme lootinga i de vanlige spilla. Geeks loves purple weapons..... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Håper dem dropper den merkelige grafikken som fullstending mangler 3D dybde.....gameplay er gøy, men den merkelige grafikken fikk meg til å føle at jeg spilte i 2D på et ark.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 "2D" grafikken er jo et av hovedpoengene med serien... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Enig. Grafikken må beholdes ellers blir det ikke borderlands Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Håper dem dropper den merkelige grafikken som fullstending mangler 3D dybde.....gameplay er gøy, men den merkelige grafikken fikk meg til å føle at jeg spilte i 2D på et ark.... Hehe, da har du misforstått meningen med Borderlands kraftig. Grafikken er jo det som utgjør mesteparten av magien med spillet. Hadde grafikken blitt mer realistisk hadde jeg nok ikke spilt det. Måten utviklerne har komponert spillet bestående av den kreative grafikken, flotte musikken, godt stemmeskuespill og magisk atmosfære, er meget spesiell, og det er det som gjør spillet spesielt. Endret 19. mai 2016 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå