Annnol Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg og tre andre vurderer å snike oss inn på landstreff Stavanger, dette pga alle billettene er utsolgt og de som selger billettene sine nå skal ha langt over den originale prisen. Anyhow, er det noen som har noen tips? Hvor bør man eventuelt snike seg inn der? Og er det noen her som har gjort det på noen landstreff før? 2 Lenke til kommentar
Millimol Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Kjør på, snik dere inn! Men hvis dere ikke skal gjøre det, så se på facebook-arrangementet og finn.no, jeg tror det er flere som selger! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Blir god knall, vurderer ta en erik hoff selv 3 Lenke til kommentar
Annnol Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Kjør på, snik dere inn! Men hvis dere ikke skal gjøre det, så se på facebook-arrangementet og finn.no, jeg tror det er flere som selger! Har sjekket på Facebook, men folk tar av helt med prisene der, selger for det dobbelte liksom. Men tror du det er god sjanse for å komme inn om man sniker seg inn? Prøvde å sjekke hvor på kartet det er størst sjanse for at det ikke merkes, men skjønte lite av det. Lenke til kommentar
Annnol Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Blir god knall, vurderer ta en erik hoff selv https://www.youtube.com/watch?v=ZVEKVLsy5Fk Hahahahaha!! Ser bra ut det, ja... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Jeg og tre andre vurderer å snike oss inn på landstreff Stavanger, dette pga alle billettene er utsolgt og de som selger billettene sine nå skal ha langt over den originale prisen. Anyhow, er det noen som har noen tips? Hvor bør man eventuelt snike seg inn der? Og er det noen her som har gjort det på noen landstreff før? Prisene på billetter stuper i bakken rett før landstreffet. Endret 25. april 2016 av Rudde 2 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Husker for noen få år siden så tjente en kammerat nesten 12.000 kroner på og selge billeter til landstreffet, folk betaler så og si det du spør om. Lenke til kommentar
NickolayG Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Snek meg inn på Landstreffet til Fredriksten festning, gikk fint det men var der ikke så lenge, altså uten russebukse. Bare finn noen russ som står ved gjærdene så hjelper de deg nok inn, det gjorde de hvertfall der. Mitt tips er å gå til stor scenen og still deg midt i folkemengden, enklere å ikke bli tatt da. Lykke til! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Det er ikke lovling å selge billetter til overpris i Norge. Kjøp billettene til overpris, og krev differansen tilbake av selger. https://lovdata.no/artikkel/videresalg_av_billetter__«svartebors»/1278 Lenke til kommentar
Annnol Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Snek meg inn på Landstreffet til Fredriksten festning, gikk fint det men var der ikke så lenge, altså uten russebukse. Bare finn noen russ som står ved gjærdene så hjelper de deg nok inn, det gjorde de hvertfall der. Mitt tips er å gå til stor scenen og still deg midt i folkemengden, enklere å ikke bli tatt da. Lykke til! Flere av vennene mine gjorde det samme, men hadde på russeklær da. Fredriksten er jo utrolig lett å snike seg inn på, men tenker kanskje Stavanger har vanskeligere forhold, evt. bedre gjerder satt opp? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Det er ikke lovling å selge billetter til overpris i Norge. Kjøp billettene til overpris, og krev differansen tilbake av selger. https://lovdata.no/artikkel/videresalg_av_billetter__«svartebors»/1278 Det er ulovlig, men ikke straffbart, noe som gjør dette til en idiotisk lov, i teorien kan man kreve tilbake pengene, men viss det er snakk om en privatperson som selger billettene, kan du leite lenge etter de pengene, det hjelper lite å klage til Forbrukerombudet. Endret 26. april 2016 av Malmern Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kjør på, snik dere inn! Men hvis dere ikke skal gjøre det, så se på facebook-arrangementet og finn.no, jeg tror det er flere som selger! Har sjekket på Facebook, men folk tar av helt med prisene der, selger for det dobbelte liksom. Men tror du det er god sjanse for å komme inn om man sniker seg inn? Prøvde å sjekke hvor på kartet det er størst sjanse for at det ikke merkes, men skjønte lite av det. Du er sikkert den første som synes billettene er dyre og har tenkt på å snike seg inn, så det går nok bra. 1 Lenke til kommentar
Mikkn Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kan nevnes at Landstreffet har (Om jeg ikke husker helt feil) dobbelt opp med gjerder rundt området, og ganske mye kameraovervåking, sist jeg jobbet der ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå