TheNarsissist Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Hei, Jeg driver med et prosjekt innen geofag 2 nå fordi jeg har eksamen til uken. Jeg ønsker å sammenligne hva som ble meldt og den faktiske temperaturen (henter fra eklima.no) for å se hvor mye feil de tar. Er det en enkel måte å finne ut hva nrk/yr osv har meldte flere mnd tilbake? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Meterologene på met.no har en spørretjeneste, man kan sende epost med spørsmålet til [email protected] - de bør kunne svare deg. Se forøvrig http://www.yr.no/artikkel/slik-sjekker-du-vaerhistorikk-1.11330354 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Hvis du ser nederst på siden (yr.no), så står det "Gratis værdata" til høyre i det blå feltet. Der kan du finne linker til værvarsel i XML- og GRIB-format. (Hva nå det er.) edit: Var kanskje litt rask på avtrekkeren; jeg ser ingenting om gamle værvarsler her .. Endret 25. april 2016 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Du kan også gå inn på NRK nett-tv og sjekke hva de meldte der. Mulig TV2 har noe lignende, men det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Du er på jakt etter eklima høres det ut som.. Det er gratis å bruke, men må registrere en bruker for å benytte tjenesten. Edit: Sparer man på det da? Som Simen1 skrev, sjekk ut nrk nett-tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå