Rippmaster Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har et alvorlig problem! Når jeg prøver å legge inn Direct X 9.0 (har prøvd både fra Colin McRae 3-cden og en nedlasta versjon) får jeg følgende melding etter ca. et minutt: "Microsoft © Direct C ® har ikke bestått Windows logotesting og vil derfor ikke bli installert" og så avbrytes installasjon! Jeg har prøvd alle mulige sikkerhetsinnstillninger, men får samma beskjeden (alt fra ignorer slike meldinger til å avbryte innstallasjon!). Noen som har tips??? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvilken OS har du ? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 windows XP vel? bare de som har windows-logo-testingen som de kaller det... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 prøv dx 9.0b da vel Lenke til kommentar
Rippmaster Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har Windows XP Home Edition... Hvor kan jeg laste ned hele DirectX 9.0b? Finner bare en web update(hakke internett der jeg har Pc-en)! Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Du kan jo prøve denne Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå