Gå til innhold

Digialt kamera

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen som har erfaring med disse kameraene:

Canon Ixus 330 (2,0 mp)

Fujifilm Finepix A 310 (3,14 mp)

HP photosmart 735 (3,3 mp)

Nikon Coolpix 2100 (1,92 mp)

Nikon Collpix 3500 (3,14 mp)

Hvem burde jeg gå for? ?

Alle har en pris rundt kr 2000 og det skal ikke koste mer. Skal kjøpe til en gutt i julegave som aldri har hatt digitalt kamera før og kommer nok ikke til å ta ut bilder noe særlig større enn 10X15 og se de på pc`en.

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Sjekk først produktguiden på denne siden, her er det mange som gir tilbakemedinger på kameraet sitt. Finner du ikke noe her kan du gå inn på

www.dpreview.com. Jeg har nettopp sjekket der og det ligger en masse tilbakemeldinger på de kameraene du har listet opp.

Du finner dem hvis du klikker på linken "Read opinions/reviews"

mvh

s-ki

Lenke til kommentar

Takker og bukker for svar. Har vært inne å lest erfaringer til disse kameraene men synes det er vanskelig å bestemme seg for det da disse erfaringene ofte er veldig gode alle sammen. Er nok Canon Ixus 330, Nikon 3500 eller Fujifilm sitt kamera det vil stå mellom her. Er det noen som har mye negativt å si om Nikon 3500 så fyr løs? Er det jeg driver å tenker litt på å kjøpe for han har jo brukt mitt kamera en del som har 4 megapixel så det er vel mest all right å kjøpe et 3 megapixel kamera til han 2 blir litt for lite mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...