f.HiTmAn Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har en 13gb quantum fireball CX Av og til finner jeg den i bios og da kommer jeg inn i windows helt fint ,men når jeg restarter maskina klikker den og jeg finner den ikke. Jeg må vente i noen timer før den funker igjen. Noen som har hatt samme problemet ? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har et lignenden problem med min gamle WD 27 GB (er kun av og til at den ikke detekteres etter en omstart), men for meg så holder det med at jeg slår av maskinen og starter den igjen, så detekteres disken. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Hjelper ikke på min. Men en ting som funka var at jeg dunka litt i den før jeg starta maskina.. men det funker ikke nå lengre ! Hd'en lager ingen lyder en gang lyser bare ett grønt lys under når jeg starter maskina ! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du skjekket om alle ledningene er iorden, noen ganger så mister de kontakten over en periode. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Ja har prøvd flere IDE kabler ! Gamle og nye ! :grine: Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ville kjøpt ny HD. 13GB er svært lite. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ja har prøvd flere IDE kabler ! Gamle og nye ! :grine: Ok, da må du nok kjøpe deg en nye disk, det er jo en meget gammel disk du har der. Er det en gammel pc du har den i? Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Driver og mekker på en gammel pc ! Har kjøpt ny hd men liksom hadde masse innpå hd'en ! menmen.. Er det noen Hd'er som ikke toler overklokking? har overklokka amd duron 800mhz til 1000 mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå