fy_pokkers Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er... yummy og adawen. Helt klart! Mens mange mod'er bare stenger med en tørr begrunnelse à 1 linje, så er adawen og yummy moderatorer som stenger med godt humør, og(iblandt) humor Dere er forbildene våre, og burde være en del andre moderatorers forbilder også hm.. Jeg som trodde dette skulle bli en lang post.. Uansett: You go girls!(Ja yummy, det gjelder dere begge ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg trur yummy og adawen er jeg Man ser det på gløden i postene de stenger, og noen ganger krangler de om å få siste ordet i stengte poster *grin* Stå på videre Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 de er så søte sammen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har adawenen sviktet |Johnsen| ? Skamme seg! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har adawenen sviktet |Johnsen| ? Skamme seg! Det kan jeg aldri tro... |Johnsen| har begynnt å svikte meg på nettene... Så det er nok noe kinky saker på gang der i gården ja... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 *knis-fnis* |Johnsen| er min - baaare min - min kosteligste! *små-hate norske oversettere* Anyway - skal man først stenge teite tråder, så kan man likegjerne gjøre det på en litt fun måte, dessuten klarer ikke jeg å være dødsens alvorlig uansett.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 adawen, steng denne tråden da for ironiens skyld. :mrgreen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 TELLETRÅD2K PLZ OMGLOL! .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg