Woodoo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg får ikke Opera til min 6600 å virke. Jeg har lastet ned GPRS instillingene fra Telenor. Når jeg skriver inn en adresse skjer det ingenting, den bare står på siden den var fra før. Hva er det som kan være feil? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Vel, aller først: Hva må man gjøre for å få igang Opera? Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du opprettet en egen "konto"? Eller har du bare gprs og mms innstillinger? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har ikke opprettet en konto, jeg har bare GPRS og MMS instillinger. c_u_m8: Velge Opera (www) fra hovedmenyen. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du opprettet en egen "konto"? Eller har du bare gprs og mms innstillinger? hvor oppretter man en konto? Lenke til kommentar
win Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei Sjekk ut: http://www.opera.com/products/smartphone/d...?country=norway Spesielt det om Access Points. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå