Johnx Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei Jeg bestillte et spill fra Gamesmix :grine: for tre uker siden og de sa jeg skulle få det utgiverdatoen og den var i går, men nei ikke noe var kommet. :grine: Har bare fått en mail av de, og den fikk jeg når jeg bestillte spillet får tre uker siden. Skal det ikke komme en ny mail når de sender spillet? Hvilken muligheter har jeg til å avbestille, har ikke betalt noe, for de sender spillet som postoppkrav. Mvh JK Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er litt nyskjerrig. Hvilket spill var det du bestilte? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hadde samme problemet.... Det er jo godt mulig det er posten sin feil? Det var det ihvertfall når jeg hadde bestilt... Lenke til kommentar
Johan H Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Kan det være Harvest Moon til GameCube? Har også bestilt det, men datoen er blitt utsatt til 200204. Var det rett? Hvis spillet ikke er sendt, så er det bare å skrive en mail der du ber om å få avbestilt spillet. Enkelt og greit. Du får ikke en mail når de sender spillet. Hvis spillet er sendt, så er det bare å sende det i retur. Tror du må betale portoen da. Endret 22. november 2003 av Johan H Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 vær nå litt tålmodig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Man burde ikke bestille spill som de ikke har fått inn på lager, ting blir utsatt. Ellers har jeg kun god erfaring med gamesmix. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 vis spillet kom i går , kan du ikke vente deg å få det dagen etter posten er ikke akkurat de raskeste her i verden med å levere ting Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Spiffen; ehm, slike bedrifter får jo varen en god del dager før leveringsdato, så det er fult mulig å få varen på, eller før, utgivelsesdatoen... ta bokkilden.no f.eks, de får extended edition av to tårn på lager mandag, mens utgivelsesdatoen er torsdag... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 er litt nyskjerrig. Hvilket spill var det du bestilte? Bestillte CM 03\04 : Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har hørt at CM 03/04 ikke kommer ut før 28. november! Samme dato som Pro Evolution Soccer 3 til PC :nice: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg fikk cm 03 04 i postkassen fra cd on i går jeg, bra spill, eier cm4 på alle fronter eneste er at dommeren deler ut Vilt med røde kort, det er helt sinnsykt. så en kamp i 2d, å hele tiden driver folk å gjøre latterlige ting... f.eks. hadde frispark i perfekt beckham-posisjon, plutselig snur han seg å sentrer til keeperen, og hadde kast ute på sidelinjen i motstanderens banehalvdel, plutselig kaster spilleren min ballen ut til utspark. da tenkte jeg; aldri mere 2d... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå