Qwseyvnd Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg hadde kjøpt et adapter til tv så jeg kan bruke til å se DVD filmer. Jeg ser bare svart og hvitt hvorfor, moren min kjøpte den Nokia 24" tv for 5000,- den som var selgeren ga ikke oss et håndbok om TV, hjelp. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Søk på samme emne i forumet har blitt forklart mange ganger før. Prøv først å kjør med en vanlig phono ledning. Har du s-vhs ut fra skjermkortet trenger du en svhs til pono overgang. BLir det farger nå støtter ikke din tv s-vhs på scart kontakten og da får du ikke farger. Prøv å trykk på a-v knappen på tv din og kanskje du får farger om du står koblet på s-vhs ledning. Har nokia tv´n flere scart kontakter så skift og test med a-v knappen der også. søk på forumet etter samme emne. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 ps. ser at du vil ha kyro 3.... det kommer ikke Lenke til kommentar
wsp Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Prøv å sett tv-signalet på grafikkortet til PAL istedet for NTSC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå