Hege s Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Forlatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Ja, har'n liggi der i hele veingter så trenger'n vel et par tre strøk med maling og annet om'n ikke skaæ drukne når'n blir satt på vannet. Noen foretrekker riktignok å la båten ligge på bånn og trutne for å bli tett. Men da blir'n gjerne litt tyngre å ro etterpå. Grågrønn sjatteringa du har valgt her kaller litt på nostalgien - og hvorfor ikke? Ikke så mye å si på dette selv om nok jeg ville kosta på meg litt tidkrevende arbe' med å klone vekk hvertfall den største greina ute på venstrevingen for det synes jeg faktisk dette bildet kan fortjene. Men så er det jo det da at ikke alle synes det skal klones i naturbilder - ja, det blir sågar sett på som helligbrøde. Men nå er det da hvertfall nevnt så får det bli opp til damen å bestemme seg. Men har det nok på følelsen at mitt forslag taper her. Roar 1 Lenke til kommentar
Hege s Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Ja, har'n liggi der i hele veingter så trenger'n vel et par tre strøk med maling og annet om'n ikke skaæ drukne når'n blir satt på vannet. Noen foretrekker riktignok å la båten ligge på bånn og trutne for å bli tett. Men da blir'n gjerne litt tyngre å ro etterpå. Grågrønn sjatteringa du har valgt her kaller litt på nostalgien - og hvorfor ikke? Ikke så mye å si på dette selv om nok jeg ville kosta på meg litt tidkrevende arbe' med å klone vekk hvertfall den største greina ute på venstrevingen for det synes jeg faktisk dette bildet kan fortjene. Men så er det jo det da at ikke alle synes det skal klones i naturbilder - ja, det blir sågar sett på som helligbrøde. Men nå er det da hvertfall nevnt så får det bli opp til damen å bestemme seg. Men har det nok på følelsen at mitt forslag taper her. Roar Takker så mye for tilbakemld,sier meg hverken enig eller uenig,for ved begge valg her så ville nok bildet fått samme uttrykk,men kanskje litt mer åpent med å velge bort den greina te venstre....?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg