AfterGlow Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Teknologigiganten har ny patent på gang.Apple vil lage hodetelefoner som kan veksle sømløst mellom kablet og trådløs tilkobling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Da er det bare å vente på de som skal si at enten har dette finnes på Android i maaange år, eller klage på at Apple tar en patent på noe. 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Da er det bare å vente på de som skal si at enten har dette finnes på Android i maaange år, eller klage på at Apple tar en patent på noe. Det må da være lov å håpe at de gir seg snart... Lenke til kommentar
FB.093090871808135 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Er det ikke dette som kalles trådløs, noe som Android mobiler har hatt i årevis. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Er det ikke dette som kalles trådløs, noe som Android mobiler har hatt i årevis. Leste du artikkelen? Har Android-mobiler hat sømløs overgang mellom trådet og trådløs? 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Er det ikke dette som kalles trådløs, noe som Android mobiler har hatt i årevis. Alle mobiler (Android/Windows/iPhone) har hatt trådløs (Bluetooth) til hodetelefoner i årevis. Det nye står beskrevet i artikkelen. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Dette var jo ett smart påfunn. Får håpe at Apple faktisk leverer hodesettet også. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Da er det bare å vente på de som skal si at enten har dette finnes på Android i maaange år, eller klage på at Apple tar en patent på noe. At tekonlogien ikke finnes fra før av er det ingen tvil om. http://itpro.no/artikkel/20850/test-creative-outlier-og-bt-w2/ Men at apple viderefører den er det heller ikke noe tvil om. Jeg håper bare at de lager noe som kan funke på kryss og tvers av opperativ systemer og ikke låser det kun til sitt eget univers. Ellers så kommer f.eks creative eller andre og lager noe som går på kryss og tvers. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Da er det bare å vente på de som skal si at enten har dette finnes på Android i maaange år, eller klage på at Apple tar en patent på noe. At tekonlogien ikke finnes fra før av er det ingen tvil om. http://itpro.no/artikkel/20850/test-creative-outlier-og-bt-w2/ Men at apple viderefører den er det heller ikke noe tvil om. Jeg håper bare at de lager noe som kan funke på kryss og tvers av opperativ systemer og ikke låser det kun til sitt eget univers. Ellers så kommer f.eks creative eller andre og lager noe som går på kryss og tvers. Den du linker til kan se ut som har en bryter du kan velge tilkoblingsmetode. Det Apple ser ut til å lage er en automatisk omkobling mellom kablet eller trådløst + kanskje noe annet snadder. Det vil jeg absolutt si at i så fall er å videreføre ja... Lenke til kommentar
G Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg synes ikke Apple skal få innvilget et patent på en så generell idé. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg synes ikke Apple skal få innvilget et patent på en så generell idé. Det skal man selvsagt få lov til å synes. Nå er heldigvis ikke patentregelverket basert på synsing men et komplisert og sammensatt regelverk der bedrifter som søker om patent på sine ideer må godkjennes i henhold til dette regelverket. Får en bedrift innvilget patent så ligger det mange vurderinger til grunn for en slik beslutning. Ingenting av det er nok synsing... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg