skiløparn Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Er det noen som har erfaring med denne: http://www.4sound.no/gitar/elektrisk/hoyrehendt/epiphone-les-paul-standard-ebony ? Vurderes kjøpt som min første el-gitar... Lurer også på hvilken forsterker til rundt 3000 som kan passe til denne, for å ha hjem på rommet hovedsaklig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Veldig bra som første gitar den der. hva slags musikk skal du spille (med tanke på valg av amp) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg har denne gitaren selv og kunne ikke vært mer fornøyd. Det er en knall gitar for pengene, både som første gitar, men også som 4. gitar, som den var for meg. Lenke til kommentar
skiløparn Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Veldig bra som første gitar den der. hva slags musikk skal du spille (med tanke på valg av amp) Generelt rock, trenger ikke noe veldig heavy til metall eller lignende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Noe combo greier, de fleste har noe i den prisklassem, Orange. Marshall osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå