Gå til innhold

Obs er du Telenor/Djuice kunde vill all info om deg bli gjordt tilgjengelig for NSA


Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/okonomi/Na-har-Facebook-blitt-det-nye-intranettet-8440738.html

 

Kunne skrevet mye om hvor galt dette er men det er et direkte brudd på Telenor sine egnene vilkår.

 

Nei jeg gjør ikke noe galt og har ikke noe å skjule i utgangspunktet, men at Telenor deler all info de har om meg med NSA godtar jeg ikke.

 

Så Dere som er Telenor/djuice abonnement vill jeg anbefale å flytte abb. til andre operatører, og siden Telenor/Djuice bryter sine egne vilkår kan de som har bindingstid komme ut av den. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teleselskapet skal betro hele sitt intranett til Facebook, en amerikansk aktør som står i ledtog med NSA.

Jeg har ikke problemer med å se sammenhengen, selv om trådstarter smører litt tjukt på.

 

Jeg vet ikke hvor mye kundeinfo som skal legges på dette intranettet, men husk at alt kan leses av NSA hvis det legges der.

 

Jeg unngår allerede Telenor pga. dårlig dekning, og en svært skuffende opplevelse der jeg som kunde fikk satt ned hastigheten etter 4GB, selv om jeg hadde ett abonnement på 9 GB.

Teknisk feil som de aldri gadd å løse, og de mistrodde meg hver gang jeg ringte og forklarte saken.

Eneste måten å få kontakt med dem og forklare saken er å betale minuttpris til et femsifret nummer, og sålenge de de nekter å tro meg, blir det dyrt å ringe for å forklare at jeg har rett. Man kan ikke vinne.

Og hvorfor må de alltid vente 3 virkedager for å svare på en E-post? Gjør de det med vilje?

Banzai kundeservice svarer umiddelbart.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Her var det noen ganske paranoide meninger.
 
Det er da ingen seriøse firmaer som legger kundeinfo eller databaser på intranettet? Hvis Facebook at Work deler alt med NSA og/eller andre slemme/skumle så kan ikke firmaene heller dele intern info som markedføring og kampanjer.

 

Og vet TS hvilken platform Telenor bruker i dag som intranett? Hvor trygt er det og hva deles der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er ikke SÅNN de deler data med NSA, Facebook, PST og de andre. BTW: du er vel klar over at Telenor har lest samtlige SMS siden midten av 90-tallet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...