Knut S Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Bridge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Hei, Knut Sunshine Sørli. Et flott bilde av et vakkert og idyllisk skogspart, med meget bra eksponering og skarphet og gode detaljer også i skyggepartiene ! Den særdeles gode balansen mellom lyse og mørke partier bidrar til at bildet gjør seg svært godt i svart-hvitt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Tusen takk for gode ord. Setter pris på dine tilbakemeldinger. Dessverre får ikke jeg pr. Idag sett deres bilder da mobiltlf ikke vil vise de av en eller annen grunn. Så kommer tilbake da jeg er på pc Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Ingenting å si på utsnitt, komp, lys og skarphet der. Men ikke hadde jeg og el. rullestol på tilsammen 250 kg. tatt sjansen på å forsere den brua der. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Tusen takk for tilbakemelding Roar. Nei den broa er ikke av de sterke. Bør nok lages ny der vil jeg tro Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Ikke akkurat "Bridge Over Troubled water", snarere trouble bridge over water. Ser litt spinkel ut. Ellers fint utsnitt, god komposisjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Ja her er det nok broa som gir trøbbel helt klart ? Tusen takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Kjempeflott komp og passet godt med S/H. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Kjempeflott komp og passet godt med S/H. Tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg