Takras Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Dette brettspillet utvider konseptet kjent fra blant annet Carcassonne.ANMELDELSE: Isle of Skye: From Chieftain to King Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Ser gøy ut. Veldig mye som er likt Carcassonne men samtidig forskjellig nok til at det føles som et helt annet spill. 1 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg liker dekningen av brettspill her veldig godt, jeg synes de blir beskrevet godt og har lest om mange som virker interessante. Men det hadde vært en god ide å hatt en slags tag eller egen seksjon for brettspill man kunne klikke på for å kun lese anmeldelser eller artikler om brettspill. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Jeg liker dekningen av brettspill her veldig godt, jeg synes de blir beskrevet godt og har lest om mange som virker interessante. Men det hadde vært en god ide å hatt en slags tag eller egen seksjon for brettspill man kunne klikke på for å kun lese anmeldelser eller artikler om brettspill. Dette du tenker på? http://www.gamer.no/emne/brettspill :-) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Grafikken ligner på Cracasonne men beskrivelsen av spillet høres for meg mer lik Alhambra. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jeg liker dekningen av brettspill her veldig godt, jeg synes de blir beskrevet godt og har lest om mange som virker interessante. Men det hadde vært en god ide å hatt en slags tag eller egen seksjon for brettspill man kunne klikke på for å kun lese anmeldelser eller artikler om brettspill. Dette du tenker på? http://www.gamer.no/emne/brettspill :-) Takk :-) Lenke til kommentar
Takras Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Grafikken ligner på Cracasonne men beskrivelsen av spillet høres for meg mer lik Alhambra. Ja, det er noen likheter med Alhambra, men spillfølelsen er absolutt mer Carcassonne enn det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå