Gå til innhold

Klesklypestudie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Well lady, stady of clothespins, it was not surprice from u  ;) Like me, go for all things who is nteresting  :thumbup: Nice study than :D

Best regards

Leif :cool:

Lord

Nikon man

​

Hehe! Ja jeg finner alltid noe å fotografere. I dag har jeg tatt 162 bilder! Gikk en tur på museet og i bygatene. Blir å plage dere med disse i neste uke ;)

Lenke til kommentar

Well lady, stady of clothespins, it was not surprice from u  ;) Like me, go for all things who is nteresting  :thumbup: Nice study than :D

Best regards

Lord

Nikon man

​

Hehe! Ja jeg finner alltid noe å fotografere. I dag har jeg tatt 162 bilder! Gikk en tur på museet og i bygatene. Blir å plage dere med disse i neste uke ;)

Well queen :hmm: ikke lov at plage en kongelig Lord ;) ​

God söndag !

M v h

Lorden

Lenke til kommentar

Best regards

Lord

Nikon man

​

Well queen :hmm: ikke lov at plage en kongelig Lord ;) ​

God söndag !

M v h

Lorden

Da blir det ingen bilder fra meg neste uke...

The Queen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Kreativ lek med klesklypene . Fine komposisjoner og med fint motlys gjennom klypene og vannndråpene i v1 og v2 .

Mine favoritter blir v1 og v3 .

Lek videre det kommer mye bra ut av det .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nei, klyp meg bak.

Nå har'a jaggu laga stilstudie av det mest vanlige torturinstumentet innenfor BDSM.

Innenfor klestørken er vel disse forlengst på vei inn i nostalgien for tørketrommelen har jo overtatt så man skal være sikker på at fillene kommer ut igjen minst ett nummer mindre enn da de ble lagt inn.

Men en flott studie der lyset nok spiller en stor rolle ble jo dette.

Tror jeg nøyer meg med de to første for den siste blir liksom et antiklimaks selv om det er gode linjer gjennom flata.

Snupper ener'n som favoritt.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kreativ lek med klesklypene . Fine komposisjoner og med fint motlys gjennom klypene og vannndråpene i v1 og v2 .

Mine favoritter blir v1 og v3 .

Lek videre det kommer mye bra ut av det .

Mvh

Alec

Takk for hyggelig svar Alec! :)

Det blir jo litt kjedelig bare med landskapsbilder hele tiden, en får prøve å utfordre seg selv litt innimellom. :)

Lenke til kommentar

Nei, klyp meg bak.

Nå har'a jaggu laga stilstudie av det mest vanlige torturinstumentet innenfor BDSM.

Innenfor klestørken er vel disse forlengst på vei inn i nostalgien for tørketrommelen har jo overtatt så man skal være sikker på at fillene kommer ut igjen minst ett nummer mindre enn da de ble lagt inn.

Men en flott studie der lyset nok spiller en stor rolle ble jo dette.

Tror jeg nøyer meg med de to første for den siste blir liksom et antiklimaks selv om det er gode linjer gjennom flata.

Snupper ener'n som favoritt.

Roar

Hei Roar. :)

Jeg bruker bare tørketrommel i nødsfall  (..langvarig regnværsperiode)  Liker best klær som har hengt ute i frisk luft :)

De beste klesklypene kom fra Ørsta klesklypefabrikk, nå er den nedlagt for en god del år siden.  Nå er det bare dritt produsert i Kina å få tak i.

Enig med deg i at V1 er det beste bildet her.  Hyggelig at du tok turen innom :D

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Søren klype...ikke noe "tørkevær" i dag heller....

Dette var jo bare helt knall. Et lysende eksempel på at det enkle ofte er det beste. Hvorfor gå over bekken etter vann...når det kommer ovenfra:-)

Lenke til kommentar

Klesklyper er noe jeg relativt sjelden er borte i, men her du fått den å se innbydende ut. Kreativt bruk av lys gjør at ditt motiv kommer godt fram.

Mvh Ragnar

Dårlig klestørk - men et artig motiv ble det jo ;)

Søren klype...ikke noe "tørkevær" i dag heller....

Dette var jo bare helt knall. Et lysende eksempel på at det enkle ofte er det beste. Hvorfor gå over bekken etter vann...når det kommer ovenfra:-)

Hehe..Det var ekstremt dårlig klestørk denne dagen, det var på lørdag dette, da kom det 15 cm nysnø. Jeg gikk og vassa gjennom hagen for å se om jeg kunne finne noe motiv da dette dukket opp. :D 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...