AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Funker virkelig dette? Har testa det ut selv et par ganger, kanskje litt ubevisst. Virker som noen jenter blir rimelig crazy. Hva syntes dere jenter om det? Anonymous poster hash: f556a...172 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Det er selvfølgelig ingen fasitsvar på dette, da det er en hel masse andre faktorer som spiller inn. Om den styggeste gutten i klassen, eller den gutten med mest ræva personlighet spiller "hard to get", så tviler jeg på at det har noe å si. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Forskning viser: https://www.psychologytoday.com/blog/the-attraction-doctor/201403/when-should-you-play-hard-get 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Kommer an på hvordan personen er skrudd sammen. Det har alltid vært jenter og gutter som liker å spille hard to get. Men som regel er dette mennesker med visse usikkerheter som gjerne tar til seg stoff om livet på en like enkel måte og er egentlig bare kjedelige personer når det er lagt vekk. Alle som er litt vanskelig å sjekke opp er ikke hard to get. De sitter ikke å spiller hard to get fordi det høres smart ut og de har muligens ikke engang lest sånne sider som det henvises til engang. Men de har muligens en del kunnskap om livet ellers, og har lært seg å være litt mer selektive. Anonymous poster hash: d4504...3d7 3 Lenke til kommentar
t_o_m_m_y Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Min erfaring er at som ung sjenert ungdom så trodde jente jeg spilte hard 2 get men egentlig var jeg mest redd for å ta initiativ til kontakt. jeg fremsto derfor som mystisk og tiltrekkende ved å være hard 2 get, dog ubevisst Selvfølgelig. Men som senere voksen så funker ikke hard 2 get for min del, muligens fordi jentene fikk mer behov for å søke etter noe mer enn bare engangs greie. Muligens også et behov for familie og the one true love ble mer tiltrekkende. Uansett så ble flørting mer enn bare seksuell fling når jeg ble eldre. Det ble plutselig et krav stilt til meg om å ta initiativ også, Og dermed fremsto min hard 2 get som avvisning av flørting fra andre kvinner. Jeg forsto egentlig ikke at dem flørtet så det gjorde det verre. Hehe Men når alle før har tatt initiativ så ble det til at jeg aldri lærte å selv vite reglene for flørting. I senere tid er jeg mer blitt kresen, Og jeg fremstår for de mest gale som mystisk spennende, Dog bevisst avviser deres invitasjon med å spille subtilt "dum" eller opptatt med noe. Endret 24. april 2016 av t_o_m_m_y 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 tja, er du attraktiv så vil en jente aldri være uinteressert.... er du bare såvidt aktuell for henne kan noe slikt kanskje funke, men siden du er såpass uattraktiv for henne til å begynne med så varer det nok ikke.... gå heller etter jenter som er interessert, jenter på ditt nivå... Anonymous poster hash: b6519...d06 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Virker som det funker. Har 3-4 jenter jeg har en liten flørt med nå. Vært mye opptatt med jobb og andre ting. Et par av dem virker bare på å bli ennå mer gira på å møtes. Anonymous poster hash: f556a...172 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 tja, er du attraktiv så vil en jente aldri være uinteressert.... er du bare såvidt aktuell for henne kan noe slikt kanskje funke, men siden du er såpass uattraktiv for henne til å begynne med så varer det nok ikke.... gå heller etter jenter som er interessert, jenter på ditt nivå... Anonymous poster hash: b6519...d06 Fuck det, seriøst, alltid bedre og gå for jenter man selv synes er attraktive uten og plassere de på noe pidestal, ofte er det de peneste som er mest usikre pga. gutter oppfører seg så jævlig snålt rundt de hele tiden. Lenke til kommentar
t_o_m_m_y Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) problemet med "hard 2 get" metoden,er vel at man trigger et mennesket til å tro at man er mer spennende enn man egentlig er?og vis da dama for eksempel har fått deg,hva skjer da?hun blir enten skuffet,syns du er enda mer spennende,eller mister interessen fordi gulroten forsvinner.i utgangspunktet så gjør man seg til et tiltrekkende smykke,og får dette smykke til å glinse mer enn det egentlig gjør,og dama søker deg av den grunn fordi hun anser deg som en ting hun har lyst til å eie og ha.blir som å ville erobre ei med digre meloner,dog hun har trikset puppene til å se dobbelt så store ut.så kommer man da hjem med henne, river av henne bhen i ren begjær,og finner ut at dem er dobbelt så småe,og man tenker; "ja, det var da ikke så jævla mye å kjempe for...". Endret 1. mai 2016 av t_o_m_m_y Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå